• liten jordgubbe

Vem drar pengarna från kontot!

Hur kan man få reda på vem som dragit pengar från ens konto... var inne på min mans konto det hade gått pengar till 015 kanin samt 410 sparven???? Han såger sig inte ha någon aning om vad det kan vara...  Någon som vet?

• Svar på tråden Vem drar pengarna från kontot!
  • delifi2

det måste vara han själv som godkänt det eller så har han själv gjord det

• liten jordgubbe

Nä....ursäckta dålig formulering... Men det har dragits 25kr till det ena och 100kr till det andra ser jag på internetbanken....och maken säger att han inte vet vad det e heller...men borde man inte kunna kolla det på något sätt....

• juzze

Haha, förlåt, men jag började skratta när jag läste ts.. Sparven och kaninen..

Det låter ju väldigt skumt, be honom ringa banken och kolla?!

• delifi2

brukar det inte stå efter vad det kan har varit då?
    det brukar ju typ stå, shell, öb, willys, ikea elelr var man nu har handlat någonstans

• Singoalla

Blir nyfiken på varför det känns viktigt att veta? Är ju liksom inga stora summor....

• liten jordgubbe
    juzze skrev 2009-06-10 23:11:05 följande:
    Haha, förlåt, men jag började skratta när jag läste ts.. Sparven och kaninen.. Det låter ju väldigt skumt, be honom ringa banken och kolla?!
    Jo tycket också det låter skumt...men blir nyfiken
    delifi2 skrev 2009-06-10 23:11:23 följande:
    brukar det inte stå efter vad det kan har varit då? det brukar ju typ stå, shell, öb, willys, ikea elelr var man nu har handlat någonstans
    Men det är där det brukar stå shell, åb osv. som det står 015 kaninen och 410 sparven...??!
  • liten jordgubbe
    Singoalla skrev 2009-06-10 23:12:09 följande:
    Blir nyfiken på varför det känns viktigt att veta? Är ju liksom inga stora summor....
    Nä men just dom konstiga namnen gör mig nyfiken sån e jag!
  • gaffsan

Sparven och kaninen ,låter som dagisavdelningar.
    Inget ni betalt till dagis ? Eller köpt sparbössor på banken ?

• Laire
    Singoalla skrev 2009-06-10 23:12:09 följande:
    Säg att det blir en 100-150 i månaden. På ett år är det 1200, på två 2400.

Har någon lyckats kopiera kortet eller på annat sätt nått kontot lär uttagen inte sluta, många bäckar små. Och vipps är det inte 25 utan 500 som försvinner...

Man får väl inte stjäla oavsett summa? Skulle något dras från mitt konto utan att jag vet var det är skulle jag genast kolla upp det!
    Många som yttrar sig har ingen egen åsikt, bara motsatsen till alla andras.
Svar på tråden Vem drar pengarna från kontot!