• ninan

Hemnet!

SUCK! Jag är "Hemnet-knarkare" och nu har de designat om hela hemnet så allt är mycket rörigare och inte funkar det som det ska heller!! Varför måste man ändra till nåt som är mycket sämre? Jag blir gaaalen! Testade Bovision, den är väl något bättre. Jag saknar mitt gamla invanda hemnet, snyft!

• Svar på tråden Hemnet!
  • Jesster

Jag såg nya Hemnet igår och jag tyckte också det var jätterörigt och ganska segt. Fler valmöjligheter men inte så mycket bättre.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jojo7777

Och inte kan man längre välja flera alternativ.. t.ex om jag vill söka på villa/radhus och fritidtshus och tomter samtidigt.. Jag gör det varje dag, men nu måste jag ju göra flera olika sökningar istället för en..
    Helt värdelöst!

• köttbullelydnad

Ojdå... Jag tycker det funkar galant, men jag söker ju bara på "Gård" Nu slipper man ju backa och ha sig varenda gång man ska byta län

• Habaladabala

Håller med!

Min favoritsida är alldelles rörig och konstig.

Elisas stolta mamma
  • Indigofera

Jag är också en "hemnetknarkare"
    Detta måste vara den i särklass sämsta "förbättring" som någonsin skådats!
    Jag blir helt uppgiven och lite deppig när jag inte kan hemnetknarka på normalt vis *beroende*

• mannehund

Riktigt irriterande att det inte går att söka på flera alternativ som förut, och inte heller flera kommuner direkt i menyn! Jag svor långa ramsor för min sambo igår!!!! Skriv till kundtjänst då, sa han lugnt....Ja, jag ska fasen göra det! Tidernas försämring!!

• Straw

Ah, ja jag har kastat mig på att skriva ett mail om det till kundtjänst. Just sökfunktionen alltså.

• trädis

håller fullständigt med! varför försämra sidan??? {#lang_emotions_yell} 

tidigare har jag kunnat söka på flera kommuner samtidigt,men nu måste man ta en och en.

hur kommer man i kontakt med hemnet? vill oxå skriva ett mail! ju fler desto bättre

världens lyckligaste mamma
  • Lilly80

Håller med!
    Värdelöst! vill söka på flera samt inom vissa begränsade dagar så att man få upp dom nya och aktuella.

Svar på tråden Hemnet!