• ninan

Hemnet!

SUCK! Jag är "Hemnet-knarkare" och nu har de designat om hela hemnet så allt är mycket rörigare och inte funkar det som det ska heller!! Varför måste man ändra till nåt som är mycket sämre? Jag blir gaaalen! Testade Bovision, den är väl något bättre. Jag saknar mitt gamla invanda hemnet, snyft!

• Svar på tråden Hemnet!
  • Neapea

Håller med! Har kan man göra en fullt fungerande sida till nått värdelöst??

• Straw
    trädis skrev 2009-06-11 18:08:10 följande:
    håller fullständigt med! varför försämra sidan???   tidigare har jag kunnat söka på flera kommuner samtidigt,men nu måste man ta en och en. hur kommer man i kontakt med hemnet? vill oxå skriva ett mail! ju fler desto bättre
    Jag skrev till kundtjänst. Adressen innehåll support-någonting.
  • lilla fru snigel

Jag tycker också att det är rörigare och jobbigare att hitta på. Gillar inte spacade sidor, vill ha rent och överskådligt.

• Straw

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-11 18:31:35 följande:

Oh vilket lyxproblem, måste in å titta ;)
    Ja, haha..det är nog lyxproblem.
  • Ulf Harrys Farsa

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-11 18:31:35 följande:

Oh vilket lyxproblem, måste in å titta ;)
    ja det sög mer nu än förut ;)
  • trollet83

Jag tyckte att det var bra med nya sajten endast pga att man ser bilder på husen i sidan innan man klickar in på dem, för att få en snabbare inblick om det är intressant eller inte o om det är den typen av hus man vill ha tex..men i övrigt håller jag med att det känns rörigare!

• ninan

Åh, skönt att jag inte var ensam om att hata nya hemnet!
    Jag skrev också till kundtjänst igår och klagade, har inte fått nån respons ännu, antingen har de fått full brevlåda med klagomål eller så tycker de att sidan ÄR superbra! Bovisions sida är inte alls lika kul som "gamla" hemnet.
    "trollet83", man kunde välja "visa bildlista" förut, då fick man se alla objekt med bild i själva val-listan, det var jättebra! Jag har abstinens, nu ska vi ut på 10 dagars bilsemester utan nån större tillgång till dator, tar det som en avgiftning, hi, hi. Spännande att se vad som hänt när jag är tillbaka! Lycka till alla ni andra!

• Lilda

Ja fy vad rutten den nya sidan var!! Tur att boliga finns :)

• Zixi

Saknar funktionen där man själv kunde markera område

• mrs maniac

ja, nya sidan är verkligen värdelös, saknar mitt drömhemssurfande.
    bovision gillar jag inte, det är ju mycket sämre med objekt där.

• trädis

det som stör mig mest är att man inte kan markera flera kommuner och få upp resultaten samtidigt som jag hade på min tidigare favoritsökning.

varför tar man bort en sån funktion?! jag kan inte se en enda vettig anledning. ni som klagat och fått svar från hemnet får gärna rapportera vad de säger!

världens lyckligaste mamma
  • M E M

Ja den nya sidan känns inte alls bra. Hoppas man vänjer sig snart.

• Harmoni123

Tror att det alltid är svårt i början innan man vänjer sig, då är ju det mesta fult på sidor man är van att besöka *fniss*

• S a C

Jag saknar också områdesmarkeringen! Måste ju söka separat i kanske fyra eller fem olika kommuner nu...

trollet83 skrev 2009-06-11 21:24:10 följande:
    Jag tyckte att det var bra med nya sajten endast pga att man ser bilder på husen i sidan innan man klickar in på dem, för att få en snabbare inblick om det är intressant eller inte o om det är den typen av hus man vill ha tex..men i övrigt håller jag med att det känns rörigare!
    Det gick innan dom bytte också.
  • Flerbarnstokan
    trollet83 skrev 2009-06-11 21:24:10 följande:
    Fast det kunde man ju innan också, det var ju bara att välja bild-lista istället för vanlig lista!
  • trollet83
    ninan skrev 2009-06-12 00:14:21 följande:
    Åh, skönt att jag inte var ensam om att hata nya hemnet! Jag skrev också till kundtjänst igår och klagade, har inte fått nån respons ännu, antingen har de fått full brevlåda med klagomål eller så tycker de att sidan ÄR superbra! Bovisions sida är inte alls lika kul som "gamla" hemnet. "trollet83", man kunde välja "visa bildlista" förut, då fick man se alla objekt med bild i själva val-listan, det var jättebra! Jag har abstinens, nu ska vi ut på 10 dagars bilsemester utan nån större tillgång till dator, tar det som en avgiftning, hi, hi. Spännande att se vad som hänt när jag är tillbaka! Lycka till alla ni andra!
    Jaha..det visste jag inte..nej då är det väl inte direkt nån fördel med den nya designen!
Svar på tråden Hemnet!