Diskmaskinen läcker!!
Jag satte på en diskmaskin för ett tag sen sen nu gick jag in i köket & såg att det va vatten över precis hela jävla golvet!
Vad ska jag göra? Jag vet ingenting om sånt här så jag hoppas att jag kan få några bra svar av er.
Jag satte på en diskmaskin för ett tag sen sen nu gick jag in i köket & såg att det va vatten över precis hela jävla golvet!
Vad ska jag göra? Jag vet ingenting om sånt här så jag hoppas att jag kan få några bra svar av er.
okej, ska ta & göra det, nej gamla matrester är det inte, sånt rensas bort efter varje diskning om dte nu har kommit nått där, brukar skölja av allt innan jag lägger i det i den.
Vart ska man lämna in den i såna fall?
& torkat har jag gjort där jag kommer åt. vår spis är lite konstig pga dom förra husvärdarna så man får inte ut den så lätt, man måste vara 2 så jag måste vänta tills sambon kommer hem med det.
vår maskin är dessvärre inte så värst ny, Vi fick den av en bekant för ungefär 7månader sen för dom köpte en ny, men den har fungerat utan problem fram tills nu.
Jag öppnade diskmaskinen & skulle kolla i den så såg jag att det inte ens hade kommit in nått vatten i den. den va snustorr men ändå är det från den det har kommit vatten, förstår ingenting..
& det är inte direkt så att man kan kasta ut ett x antal tusen bara så där, det är bara min sambo som jobbar så den möjligheten finns inte just nu.
Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-13 00:56:59 följande: