• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Familjen L

Jag är också kvar här, men är lite dålig på att vara den aktiva :-/ har varit mycket med vattkoppor på båda barnen, fix inför dotterns 4-års firande, jul, ja mycket i rörelse nu så att säga.

Allt bra emd er annars?

Älskade barn. Emelinda 0712 och Birk 1102
  • CrazyLady
    Familjen L skrev 2011-12-08 16:03:18 följande:
    Jag är också kvar här, men är lite dålig på att vara den aktiva :-/ har varit mycket med vattkoppor på båda barnen, fix inför dotterns 4-års firande, jul, ja mycket i rörelse nu så att säga.

Allt bra emd er annars?
    Allt fint här, eller ja, de kunde varit bättre...

Min svåger kommer gå bort vilken dag som helst så de e lite dystert här hemma
    (hjärntumör)
    så min son skickas till sin pappa över jul/nyår då vi ej ska fira detta i år.
    Kan inte vara så kul för sonen inte få fira ngn jul så han ska till sin pappa så skall vi ha han jul/nyår nästa år ist när vi skall fira med min sambos familj
  • Familjen L
    CrazyLady skrev 2011-12-08 16:50:00 följande:

(hjärntumör)
    Kan inte vara så kul för sonen inte få fira ngn jul så han ska till sin pappa så skall vi ha han jul/nyår nästa år ist när vi skall fira med min sambos familj
    Ånej, vad jobbigt. Beklagar... inte kul. Skickar kram så här via nätet och hoppas att du och din man kommer få det bra trots omständigheterna. Ta hand om varandra. Kramar
    Älskade barn. Emelinda 0712 och Birk 1102
  • CrazyLady
    Familjen L skrev 2011-12-08 17:04:53 följande:
    Ånej, vad jobbigt. Beklagar... inte kul. Skickar kram så här via nätet och hoppas att du och din man kommer få det bra trots omständigheterna. Ta hand om varandra. Kramar
    tack
    kram
  • Tärning6

(hjärntumör)
    Hua låter inge vidare, kram
  • CrazyLady
    Tärning6 skrev 2011-12-09 07:54:55 följande:
    Hua låter inge vidare, kram
    Nej de e inget kul alls =(

Kram
  • mamma hampus

(hjärntumör)
    Beklagar att det skall vara så här,,,inget precis som man vill att det skall hända
  • CrazyLady
    mamma hampus skrev 2011-12-10 19:04:30 följande:
    Beklagar att det skall vara så här,,,inget precis som man vill att det skall hända
    Nej o han är bara 41 år oxå =(
    Han ligger på sjukhuset nu efter att ha vårdats hemma ett tag..
    De e nog tyvärr inte lång tid kvar =(
  • mamma hampus
    CrazyLady skrev 2011-12-10 21:34:09 följande:
    Nej o han är bara 41 år oxå =(
    Han ligger på sjukhuset nu efter att ha vårdats hemma ett tag..
    De e nog tyvärr inte lång tid kvar =(
    Kramar om
Svar på tråden Mamma födda 85