Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

    Mamma födda 85

    Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

  • Svar på tråden Mamma födda 85
  • mamma hampus

    hej roligt att det var ngn som såg tråden,vara lite kul att prata lite...så du väntar din första bebis Grattis...Jobbar/Studerar du?

  • mamma hampus

    Hejj på er

    Det var meningen att jag skulle bara lägga tråden på föräldrar tråden men jag visste inte vilken ålder jag skulle ta.Strunt samma lite kul att några skrev tillbaka i allafall

    Edda sig: Grattis till den lilla pojken

    Alla: Mamma e ingen ålder det är något man är..

    Söndagskväll vad händer hos er?

    Sj sitter jag vid datorn och tar det bara lilla lugna,min lilla kille är ute och leker,men lugn tjejer ni som inte har läst min pres så är han 6år och 5 månader.
    Har haft riktigt skönt väder idag synd bara att man mesta dels varit inne och städat men nu är det bara lite småsaker kvar at göra.Hampus(min son) kom hem från sin pappa idag.I veckan nu skall jag fortsätta att leta efter jobb och min mamma kommer hit och så skall vi tapesera om i Hampus rum..
    '
    Ha det bra

  • mamma hampus

    Hejj på er kul att det börjar komma mer och mer

    Anki85: Kul med barn,och att du väntar din nr 4 grattis

    Annars är det bara bra letar efter jobb men det är inte lätt...vill så gärna ha en arbetspraktik men det får jag vänta med tills september

  • mamma hampus

    Hej på er

    Lizzyzz: Grattis till 7 åringen

    Fiva: Grattis i förskott till 4-åringen

    Alla: Det verkar som jag e den enda ensamma mamman i tråden men det gör inget.Det är alltid kul med lite nya kontaker både barn och vuxna

    ha det

  • mamma hampus

    Netha85: Jo Hampus är hos sin pappa varann helg men det kom blev mer aktuellt när Hampus var runt 4 år.Innan det så jobbade han så det kanske blev bara att han kom och hälsade på en fredag kväll men det kunde variera mycket i bland varje fredag sedan kunde ta en vecka eller månad...Men i stort sett har jag varit ensam mamma sedan Hampus skulle bli 7 månader.Då var jag bara 18 år så vi skulle flytta till ett hus som jag skulle hyra av mina föräldrar men vi fick göra om lite i golven innan jag flyttade in så det var att bo hemma först i 2 månader och det kändes konstigt och jag var mest orolig för hur det skulle fungera med barnomsorg för det var snart dags att jag skulle börja skolan igen och att jag hade inte hört ngt från kommunen att jag hade fått ngn dagmamma eller dagisplats.Men jag löste det själv jag ringde en dagmamma och pratade med henne och så fick jag plats men kommunen var inte glada på mig att jag ordnade det själv.Men Hampus fick gå där till han var 4 år sedan fick han tyvärr sluta för att börja på dagis så han skulle få gå med sina kompisar som han skall börja 6 års gruppen nu i höst.Och i höst så skall Hampus bli halvstorebror på sin pappa sida och det är lite lockande men det är mer här nu hemma hos mig för nu skall han få nya tapeter i morgon..

    ALLA: Hur stort bor ni?Jobbar/Studerar ni?
    När tog ni studenten?

    Sj bor jag i en trea på 74 kvm och jag tog studenten 2006 sedan var jag arbetslös i ett år.Sedan hoppade jag in på skolan igen och läste 2 år så jag blev precis klar nu i Maj.Och nu letar jag efter jobb igen och jag hoppas att det kommer att ordna sig så man klarar sig i sommar.Som tur så har jag goda kontakter med mina föräldrar så de hjälper mig ekonomiskt eftersom inte socialen gör det,eftersom vi bor i en insatslägenhet,i våran kommun så hjälper de inte till vid sådana lägen.De vill bara att man skall sälja den

    Så nu vet ni lite om mig och min son Hampus

    Fråga gärna om du har några frågor

    kram

  • mamma hampus

    Hej

    I morgon skall vi ut till mina föräldrar och träffa mina syskon och systerdöttrar vi skall äta gott sedan får vi se vad som händer på kvällen,jag skulle vilja träffa ett gäng kompisar på kvällen inte så långt från mina föräldrars hem men vi får se...

    Ngn som skall plocka blommor då? =)

Svar på tråden Mamma födda 85