Inlägg från: Anonym (hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmm)

Mina tår domnar

Nu tror ni nog jag är hypokondriker men det är jag faktiskt inte men PÅ TOK fokuserad på en grej som sista veckan hänt mig.

Jag upplever mina tår ha en avdomnande känsla. Inte som förr. Kom för en vecka sedan. Sen så har jag så himla lätt att få blåmärken. Om jag kliar en massa på samma ställe, framför allt på benen, så får jag jättefula blåmärken. Många gånger får jag också, istället, när jag kliar som en mängd JÄTTE små blåmärken. Går bort efter en vecka. Vet inte om det hör ihop eller är skilda saker men VAD ÄR DET????

• Svar på tråden Mina tår domnar
  • Anonym (hmmm)

Nä, utan bara en domningskänsla som när de somnat och det nästa är borta (efter alla stickningar)....

• Anonym (hmmm)

Jo, det är väl bäst. Typiskt man får nojjan på fredagkvällen när man har mer tid än annars....

• Anonym (hmmm)

Hm... jag har inga fläckar men kan verkligen få kliattacker. Fast oftast när jag har nylonstrumpbyxor...nu låter jag ganska weird... men det är sant. Sen får jag superlätt större blåmärken när jag slår i, ibland kommer jag inte ens ihåg att jag slog i.

Fast min farfar dog i skrumplever så nu kommer jag nojja över det. Inget dåligt leverne..bara fick det.

Fast de domnande tårna vad är det? Ja, jag borde kanske dra mig till doktorn. Känns som jag vill hitta nån här som har samma för jag tror att doktorn inte kommer lyssna och undersöka ordentligt.

• Anonym (hmmm)

Hm.... tror nog det är lite hela tiden. Måste tänka efter...

• Anonym (hmmm)

Ja, det har jag! Så helt död är den inte. Puh

Svar på tråden Mina tår domnar