• silhuett

Slem från underlivet !

Eh.. Låter som vanliga flytningar? Om de är segare/slemmigare än vanligt är det förmodligen ägglossning.

• silhuett
    Anonym skrev 2009-06-16 19:41:57 följande:
    Känner igen mig men ibland är mitt lite gulaktigt. Är det någon fara då menar ni?
    Mina flytningar är väldigt ofta lite gulaktiga i färgen. Är ingen fara så länge de inte skiftar mot grönt, och börjar lukta illa. Är man orolig är det lätt att kolla upp! Bara boka en tid hos gyn.
  • silhuett
    Solskensflickan98 skrev 2012-12-24 11:26:01 följande:
    Jag har också besvär med att det kommer fltningar. Mina flytningar är vit/genomskinliga och luktar äckligt! Men det kliar inte och jag är inte gravid!! Och jag har inte heller haft sex. Vad kan det bero på och vad borde jag göra? För det känns så pinsamt... Jag försöker att sova utan trosor och spruta upp vatten när jag duschar men inget hjälper!! Och nu har jag hart detta väldigt länge, alltså i mer än 2 år!!!! Panik! HJÄLP.
    Du ska absolut inte tvätta inuti slidan, varken med vatten, tvål eller någonting annat! Det i sig kan göra att man får besvär.. Om du har stora besvär så går du till gyn och gör en undersökning.
Svar på tråden Slem från underlivet !