• Anonym (Tjej82)

Slem från underlivet !

Haft ont i magen idag. Är inte gravid. Torkade mig på toa och det var som slem från slidan. Typ gulaktigt/genomskinligt.

Någon som varit med om detta?

• Svar på tråden Slem från underlivet !
  • Anonym (SSSS)

Är det inte flytningar bara då? De ser ju olika ut i olika faser (äl, mellan äl och mens osv). Går att läsa en massa om på nätet om man söker på Billingsmetoden och liknande metoder

• Anonym (ZZZ)

Jag har likadant, från ägglossningen till nån/några dagar före mens. Haft så sen efter jag fick min son för 1 år sedan.

• Anonym (2010)

Fick min dotter 2010 och  nu snart ett år senare så fick jag IDAG och igår vääldigt SEGT slem på pappret, idag låg det som en riktig KLUMP i trosan och jag var lite äcklig men kunde inte låta bli att röra "det" och det var JÄTTEsegt! Precis som genomskinligt torkat lim eller nåt i den stilen, VAD ÄR DET???

• silhuett

Eh.. Låter som vanliga flytningar? Om de är segare/slemmigare än vanligt är det förmodligen ägglossning.

• Bibbidi
    Anonym (Tjej82) skrev 2009-06-13 21:59:03 följande:
    Ägglossning har jag troligen, kan det vara så då? Svamp e det inte, kliar inte alls o svamp e väl inte som gele ?
    Japp, ägglossning ägglossning.

Har du aldrig har flytningar förut? Skrattande
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • silhuett
    Anonym skrev 2009-06-16 19:41:57 följande:
    Känner igen mig men ibland är mitt lite gulaktigt. Är det någon fara då menar ni?
    Mina flytningar är väldigt ofta lite gulaktiga i färgen. Är ingen fara så länge de inte skiftar mot grönt, och börjar lukta illa. Är man orolig är det lätt att kolla upp! Bara boka en tid hos gyn.
  • Anonym (2010)

Haha, jo klart jag har haft flytningar förr, ALLDELES för mkt.... vitt, gult, kletigt, med mera, men aldrig sån här konsistens! :P Kan det vara ägglossningen som går på stort ? haha

• Anonym

Jag har precis likadant!
    Fick barn fär snart 6 månader sedan och nu när jag slutat amma har jag fått massa supersega gula flytningar, huuur äckligt som helst!
    Hade samma äckliga flytningar i slutet på graviditeten men dem försvann efter förlossningen, trodde jag skulle slippa dem för gott men icket!!
    Har iaf köpt lactal nu så kör en 7 dgr kur, hoppas det blir bättre.

• Anonym

Jag upplevde samma sak i helgen, genomskinligt slem ifrån underlivet.
    Jag vet dock att jag inte hade ägglossning för de var två veckor sedan, däremot trodde jag att jag var gravid men stickan visade inget...

• Solskensflickan98

Jag har också besvär med att det kommer fltningar. Mina flytningar är vit/genomskinliga och luktar äckligt! Men det kliar inte och jag är inte gravid!! Och jag har inte heller haft sex. Vad kan det bero på och vad borde jag göra? För det känns så pinsamt... Jag försöker att sova utan trosor och spruta upp vatten när jag duschar men inget hjälper!! Och nu har jag hart detta väldigt länge, alltså i mer än 2 år!!!! Panik! HJÄLP.

• Allante

Fan när man läser såna här trådar får man ju värsta avsmaken från att
    Slicka PissTofz och Köra med Blanka Vapen i Damerna.

Vi som har haft stadiga damer vet ju att ALLA Damer har mer eller mindre
    Äckliga Flytningar I De Nedre Regionerna.

Fan undrar hur de tänker som är beredda att trycka in schnabeln i
    any okänd dam (och gör det när de har chansen) och även sliickar
    PissTofz i any okända damer - ink KöpeFix-Damer.

Ni damer får gärna kasta motsvarade skit på oss motkönade 

• silhuett
    Solskensflickan98 skrev 2012-12-24 11:26:01 följande:
    Jag har också besvär med att det kommer fltningar. Mina flytningar är vit/genomskinliga och luktar äckligt! Men det kliar inte och jag är inte gravid!! Och jag har inte heller haft sex. Vad kan det bero på och vad borde jag göra? För det känns så pinsamt... Jag försöker att sova utan trosor och spruta upp vatten när jag duschar men inget hjälper!! Och nu har jag hart detta väldigt länge, alltså i mer än 2 år!!!! Panik! HJÄLP.
    Du ska absolut inte tvätta inuti slidan, varken med vatten, tvål eller någonting annat! Det i sig kan göra att man får besvär.. Om du har stora besvär så går du till gyn och gör en undersökning.
  • Minion

Hihih, vanliga flytningar ju :P

Sjalbärande vandrande snutt? Yes box!
  • Allante

Vad allante menar är att det verkar faaan så många killar/män som inte
    vet hur damerna fungerar i De Nedre Regionerna - och de verkar fullständigt
    skita i damernas underlivshygien - pumpa när de har mens - sliicka pisstpfz
    under ägglossning och när mensen är på väg att ta slut. 

• nniinnzzaa

jag är gravid i v 21, i två dagar har där kommit lite genomskinligt slem från slidan e detta normalt? // en orolig tjej 

• Bettie

Om du inte har feber eller ovanligt mycket smärta (för dig) låter definitivt som ägglossning, men gå till barnmorska om det är något annorlunda som du blir orolig över. Alla olika svar här skapar nog mer onödig oro än nytta. Lycka till!

• trött

KOLLA VAD DU ÄTER! Jag levde med jobbiga flytningar halva mitt liv. Men av en slump upptäckte jag att flytningarna ändras beroende på vad jag äter. för mig får jag värsta flytningar av potatis! Men också av kakor, viss glass och annat med stärkelse i. Om jag bara äter rena produkter av kött fisk och ägg så försvinner flytningarna helt efter två tre dagar. Så jag höll en strikt kost under två år. . Och hade inga flytningar alls! Men nu äter jag blandat igen och får då olika flytningar också. Fast POTATIS klarar min kropp inte alls. Då forsar det ut flytningar! Tillsatser och bespeutningar i mat kan vara boven och färgämnen m.m Prova tre dagar på endast kött fisk och ägg utan något till så ser du om det blir samma son för mig. Om det är pga könssjukdom så hjälper inte kostbyte dock.

• Anonym (nog är du trött)

Eftersom du inte kollar hur många år sen TS startade tråden.

Svar på tråden Slem från underlivet !