Inlägg från: ROGG |Visa alla inlägg
  • ROGG

Var handla kläder mm i USA

Är det någon som har tips på bra onlineshopar i USA så man kan beställa Kläder Skor hygienprodukter beautyprodukter mm ev även presenter sänglinnen mm Vi funderar på att åka till USA nu på semestern och vill gärna förkika lite vad som finns och vilka shopar man kan besöka Vi är inte intresserade av DESIGNKLÄDER från tusenlappen och uppåt utan vanliga bra kläder

• Svar på tråden Var handla kläder mm i USA
  • ROGG

TACK Kokulan Finns det fler tips där ute????

• ROGG

Ni är helt fantastiska tack tack

• ROGG

Är det någon som känner till någon onlineshop med internationell shipping "Till Sverige" där de har lite större storlekar jag har varit o kikat på Forever 21 men de hade bara upp till L och kanske någon XL flera var endast kvar i S och M Jättetacksam om någon vet

• ROGG

Jag är sååå glad för o få hjälp med dessa tips från er allihop TACK! Jag och mina vänner tänkte att vi ska börja att beställa tillsammans och dela på ev tull och frakter. Så alla webshopar med international shipping är av intresse med bra kvalite till rätt pris Det är ju kul att bara kika lite också och se vad nästa trend med American style är här i Sverige osv. Nu ska jag in och kolla på LANE BRYANT först trevlig midsommar på er / ROGG

Svar på tråden Var handla kläder mm i USA