• ROGG

Var handla kläder mm i USA

Är det någon som har tips på bra onlineshopar i USA så man kan beställa Kläder Skor hygienprodukter beautyprodukter mm ev även presenter sänglinnen mm Vi funderar på att åka till USA nu på semestern och vill gärna förkika lite vad som finns och vilka shopar man kan besöka Vi är inte intresserade av DESIGNKLÄDER från tusenlappen och uppåt utan vanliga bra kläder

• Svar på tråden Var handla kläder mm i USA
  • ROGG

TACK Kokulan Finns det fler tips där ute????

• Virriga Vera

Det finns ju en hel del outlets som har massor av fina kläder billigt.

www.vfoutlet.net/

Old Navy som du fått tips på ovan är ju en storfavorit, GAP likaså. Target och WAL-MART älskar jag och däer finns massor.

Vart är det ni skall?

• Tattyn

Me LOVES Target. De har alt, massor med kläder och skor, Isaac Mishrahi designat massa snyggt exklusivt åt Target....och priserna ligger ungeför som H&M.
    Sen finns det massa annat kul på Target också

• vackrastarflow
    Tattyn skrev 2009-06-14 17:49:09 följande:
    Me LOVES Target. De har alt, massor med kläder och skor, Isaac Mishrahi designat massa snyggt exklusivt åt Target....och priserna ligger ungeför som H&M. Sen finns det massa annat kul på Target också
    ja man kan gå där i evigheter!! *saknar*
  • Thats me

alltså, ni menar att jag kan beställa ifrån sverige på ex wal-mart??

Hur funkar det??

Life is like a rollercoaster. Hang on and enjoy the ride !
  • vackrastarflow

Thats me skrev 2009-06-14 17:53:46 följande:

alltså, ni menar att jag kan beställa ifrån sverige på ex wal-mart?? Hur funkar det??
    förmodligen inte.

bara Forever21 av de jag nämnde iaf.
  • Virriga Vera

Thats me skrev 2009-06-14 17:53:46 följande:

alltså, ni menar att jag kan beställa ifrån sverige på ex wal-mart??Hur funkar det??
    Nix, Wal-Mart levererar enbart till USA och Amerikanska militärförläggningar och Ambassader runt om i världen. Men jag har för mig att Wal-Mart finns i Hamburg.
Svar på tråden Var handla kläder mm i USA