Inlägg från: Virriga Vera |Visa alla inlägg
  • Virriga Vera

Var handla kläder mm i USA

Det finns ju en hel del outlets som har massor av fina kläder billigt.

www.vfoutlet.net/

Old Navy som du fått tips på ovan är ju en storfavorit, GAP likaså. Target och WAL-MART älskar jag och däer finns massor.

Vart är det ni skall?

• Virriga Vera

Thats me skrev 2009-06-14 17:53:46 följande:

alltså, ni menar att jag kan beställa ifrån sverige på ex wal-mart??Hur funkar det??
    Nix, Wal-Mart levererar enbart till USA och Amerikanska militärförläggningar och Ambassader runt om i världen. Men jag har för mig att Wal-Mart finns i Hamburg.
  • Virriga Vera

Thats me skrev 2009-06-14 18:06:21 följande:

Nu e jag trög -s- men hur ska jag googla så jag vet att de skickar till sverige???Sorry att jag lånade din tråd lite
    Du googlar på det du vill handla. t.ex children clothes. klickar in dig på sidan och kollar deras villkor, där står vart de levererar. Annars så maila och fråga.
  • Virriga Vera
    ROGG skrev 2009-06-15 18:24:12 följande:
    Är det någon som känner till någon onlineshop med internationell shipping "Till Sverige" där de har lite större storlekar jag har varit o kikat på Forever 21 men de hade bara upp till L och kanske någon XL flera var endast kvar i S och M Jättetacksam om någon vet
    Hittade detta bara genom att söka på "women wear big sizez"

www.alight.com/
    catherines.charmingshoppes.com/pagebuilder/
    www.junonia.com
    www.masseys.com/default.aspx
    store.delias.com/
    www.torrid.com/torrid/index.jsp

Alight och Torrid har jag handlat av. Torrid har dessutom en butik i Orlando, Fl. ute på Florida Malls.
Svar på tråden Var handla kläder mm i USA