• Svar på tråden Medicintråden-ADHD nr. 2
  • Trollet Ludenben

    Lägger i favoriter.

    Sonen provar concerta 36 mg nu... det verkar fungera. Men jag ska inte ropa hej ännu...

  • Stina24

    sonen provar 10mg tabletter ritalin just nu och ska snart öka till 20mg kapslar, märker ju ingen superförändring hos sonen, kanske märker vi av det mer när han får kapslarna

  • elegi
    två lingon och ett blåbär skrev 2009-06-15 07:21:50 följande:
    Lägger i favoriter. (Du är en klippa som håller koll på alla våra trådar elegi )
    Tack,  nu är det mycket enklare när man kan se trådstartsdatum i sina favoriter
  • Unicorn73

    Kanon, elegi . Tur du finns här & håller koll .
    Lägger till i favoriter jag oxå!

  • Trollet Ludenben

    Skickar med soliga måndagskramar till elegi
    Trött jag blir på apoteket. Nu har sonen ätit concerta i över 1 år. idag var jag där och skulle hämta ny burk. Då började kärringen där pladdra om att han måste vara sex år annars får hon inte sälja det till mig. jisses, han har ätit det länge och han fyllde 6 år förra året och läkaren har ju skrivit ut det. Bråttom hade jag med och inte tid att dividera där om utskriven medicin

  • Tindra02
    Trollet Ludenben skrev 2009-06-15 12:08:30 följande:
    Skickar med soliga måndagskramar till elegi Trött jag blir på apoteket. Nu har sonen ätit concerta i över 1 år. idag var jag där och skulle hämta ny burk. Då började kärringen där pladdra om att han måste vara sex år annars får hon inte sälja det till mig. jisses, han har ätit det länge och han fyllde 6 år förra året och läkaren har ju skrivit ut det. Bråttom hade jag med och inte tid att dividera där om utskriven medicin
    {#lang_emotions_yell}tröttsamt
    tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
  • elegi
    Trollet Ludenben skrev 2009-06-15 12:08:30 följande:
    Skickar med soliga måndagskramar till elegi Trött jag blir på apoteket. Nu har sonen ätit concerta i över 1 år. idag var jag där och skulle hämta ny burk. Då började kärringen där pladdra om att han måste vara sex år annars får hon inte sälja det till mig. jisses, han har ätit det länge och han fyllde 6 år förra året och läkaren har ju skrivit ut det. Bråttom hade jag med och inte tid att dividera där om utskriven medicin
    Tack synd att strålarna inte nådde ända hit till Sörmland bara
  • carita1974

    Lägger er under favoriter...då sonen ligger under utredn nu ...och det kommer väl bli medicinering.//C

Svar på tråden Medicintråden-ADHD nr. 2