skånetös78 skrev 2009-06-19 17:18:20 följande:
Låter jättehärligt! Hur är stränderna där om man har en liten bebis med sig? vi funderar på en resa när dotter kommer att vara ca 1 år!
Stranden i argassi fungerar, den ar kanske inte den finaste eller basta, men den fungerar absolut!! Vi var pa utflykt till Keri Beach, dar var det jattebra, men stranden i Laganas ar nog battre. Men argassi fungerar absolut den med, men kanske inte den basta som sagt. Det ar valdigt langgrunt, sa man kan ga ut jattelangt innan det blir djupt vilket ar en fordel nar man har barn med sig..
Vi var pa batutflykt for att se caretta caretta (jatteskoldpaddor), men vi fick inte se nagra. Daremot sag man mkt annat.
Igar akte vi bat inuti blue caves, det var inte heller helt fel. Samt pa kvallen var vi pa grekisk afton, med grekiska dansare som bjod upp hela restaurangen att dansa till slut. Var jatteroligt!!
Daremot en aning pinsamt da de fick nys om att jag fyllde ar, *Jenny From sweden, where are u, please come up here*, sen sjong alla happy birthday. :P
Ak hit ar allt jag kan saga, det ar en mysig liten o, det finns det mesta tror jag!! :) Framfor allt finns tsaziki o souvlaki, helt gudomligt!!!