• Mamma 2b

Fulaste frisyren

Vilken frisyr är den fulaste du vet?

Själv hatar jag alla former av rak klippta luggar som ligger smetade och spretade över pannan och så såna där horribla bob-frisyrer..

Nån som fått en riktigt misslyckad hårklippning nån gång?

• Svar på tråden Fulaste frisyren
  • grön banan

Oj, börjar nicka till. Läste fulaste FRYSBOXEN.

• vickitoria

Hockyfrillan, orginal eller modern tappning spelar ingen roll för det är FULT!

• JAG är BÄST

Mamma 2b skrev 2009-06-14 21:54:44 följande:

Vilken frisyr är den fulaste du vet?Själv hatar jag alla former av rak klippta luggar som ligger smetade och spretade över pannan och så såna där horribla bob-frisyrer.. Nån som fått en riktigt misslyckad hårklippning nån gång?
    Å, SHIT måste boka tid för klippning ser jag

"springer å hämtar en påse att sätta över skallen så slipper TS se mig "
  • Indigofera

en mullet. Klart vanprydande

• JAG är BÄST

Fast nu har jag ingen lugg förvisso,, den är nästan lika lång som det övriga håret

• nicely

men gud!!! Visste inte vad en mullet var så jag googlade och fick se bilder. Herreguuuuud det var det fulaste jag sett! Hur kan man ens klippa sig så? Trailer trash frilla. Urk.

• JAG är BÄST
    nicely skrev 2009-06-14 22:05:35 följande:
    men gud!!! Visste inte vad en mullet var så jag googlade och fick se bilder. Herreguuuuud det var det fulaste jag sett! Hur kan man ens klippa sig så? Trailer trash frilla. Urk.
    Nu blev jag nyfiken

"springer iväg å googlar jag med "
  • Mamma 2b

Men shit vilka fruktansvärda frillor ni kommer med.. plötsligt känns mitt bidrag med bobben som en dröm i jämförelse. Uärk!

• JAG är BÄST
    nicely skrev 2009-06-14 22:05:35 följande:
    Ooh my god
Svar på tråden Fulaste frisyren