• Mamma 2b

Fulaste frisyren

Vilken frisyr är den fulaste du vet?

Själv hatar jag alla former av rak klippta luggar som ligger smetade och spretade över pannan och så såna där horribla bob-frisyrer..

Nån som fått en riktigt misslyckad hårklippning nån gång?

• Svar på tråden Fulaste frisyren
  • Pormoicheia

Ja hockeyfrillan är ju inte sådär jättesnygg...

Men jag skulle nog vilja slå ett slag för chelsea frillan.
    Att raka av delar av håret i all ära (har haft både synthlugg, tuppkam och undercut) Men att raka bort allt utom luggen ser sällan bra ut!

Överkamningen är ju inte heller någon hit direkt.

Apprentice Moraltant *back in action*
  • vickitoria

Men mullet är väll helt enkelt det engelska ordet för hockyfrilla eller har jag fattat fel då?

• Pormoicheia
    vickitoria skrev 2009-06-15 10:04:17 följande:
    Men mullet är väll helt enkelt det engelska ordet för hockyfrilla eller har jag fattat fel då?
    det är det enligt min vetskap iaf.
  • vickitoria
    Pormoicheia skrev 2009-06-15 10:05:26 följande:
    det är det enligt min vetskap iaf.
    Så bra då va jag inte helt ute och cyklade då!
  • black sun

Jag klarar inte av när kvinnor i medelåldern har tofsar på sidorna. Av nån anledning vill de gärna ha dom framåt också, liksom nästan framför öronen *ryser*

• rosyposy

Vet inte vad frisyren kallas men den var poppis på killar för ca 2 år sen kanske... Lite längre hår som med hjälp av tonvis av vax kammats frammåt spretigt så att det ser ut som om de står i kraftig medvind. Fy fan vad fult det var.

• Indigofera
    vickitoria skrev 2009-06-15 10:04:17 följande:
    Oh no! Vetenskapligt bevisat är det miliarders skillnad på en mullet å en kockeyfrilla.
    En mullet, då är man klippt i en stubbliknade lugg som upptar halva huvudet
    En hockeyfrilla, då är huvudhåret någåt länge och lite lätt bulligt bakåtkammat
  • Pormoicheia
    Indigofera skrev 2009-06-16 08:26:43 följande:
    Oh no! Vetenskapligt bevisat är det miliarders skillnad på en mullet å en kockeyfrilla.En mullet, då är man klippt i en stubbliknade lugg som upptar halva huvudetEn hockeyfrilla, då är huvudhåret någåt länge och lite lätt bulligt bakåtkammat
    Ah...det visste jag faktiskt inte.

Men då måste jag niog anse att hockeyfrillan är helt ok i jämförelse med mullet
Svar på tråden Fulaste frisyren