åker du på husvagnssemester i år?
hur är det i hemmen runt om i sverige, åker ni på husvagnssemester?
hur är det i hemmen runt om i sverige, åker ni på husvagnssemester?
Över min döda kropp att jag frivilligt skulle bo i husvagn!
Vi ska med husvagnen till varberg under wheels and wings i år sen tänker vi åka på turne och se vart vi hamnar efter dagarna där Husvagn är roligt om man inte är för många på samma yta. som det är nu är det ju bara jag och min man så så speciellt trångt blir det inte.
när vi var barn var vi heeela familjen i samma vagn och det är inte lika kul när det är dåligt väder och sådär. trångt och rastlöst kan det lätt bli.
usch nej..
fler än jag som tycker det är ganska mysigt att gå med sin lilla diskbalja bort till gemensamma utrymmen och stå och småprata med sina grannar medans man diskar?
Självklart drar vi iväg med husvagnen! I år åker vi ner till Kroatien och njuter av värme o kristallklart vatten. Efter några veckor där så åker vi vidare till Harz-området i norra tyskland och ska bl a besöka Goslar o Hannover.
Varje sommar försöker vi åka runt i Europa och vi har varit på de mest underbara platser. Det är bra mycket billigare än att åka på charter o valfriheten är total. Dessutom älskar ungarna att leva husvagnsliv.
En annan sak med att campa i europa är att campingarna oftast har en mycket högre standard än vad många svenska har - till samma pris! Jag tycker helt klart att en 3 stjärnig svensk camping kan vara ganska så sunkig men oftast är t ex en kroatisk eller tysk camping superfräsch med helkaklade badrum osv.
Sen är det ju bra om man kan röra på sig om det är dåligt väder - solen finns säkert nån annanstans.
Så det är klart att det ska vara husvagnssemester !!
Husvagn?? Är du tokig?? här gäller hotell!
Aldrig i livet..Är alldeles för bekväm av mig
Hade tänkt låna svärisarnas ett tag men nu blev et ändrade planer eftersom jag kommer jobba hela långa sommaren...... kan ev bli nån kortis över en helg.
vi har en fin vagn men vi har inte bestämt om vi ska åka iväg än i år..men kanske blir frankrike ett par veckor o hälsa på släkten jag har där