• littlemisstrouble

åker du på husvagnssemester i år?

hur är det i hemmen runt om i sverige, åker ni på husvagnssemester?

Planering är a och o......
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden åker du på husvagnssemester i år?
  • esmeral

Japp vi är i våran husvagn så ofta det går, vi har den uppställd på en åretrunt camping.
    Vi är i husvagnen nästan varje helg året om. Men på sommaren hakar vi fast den på bilen och drar iväg.

Denna sommar blir vi i Strängnäs där vagnen står, men förra året var vi runt södra delen av Sverige.

Himla mysigt att komma till en ny camping och ta en kvällspromenad när allt är på plats.

• linjes

Vi har en husbuss,min man vill jättegärna åka runt och campa överallt,jag är ju inte jätteförtjust fast det lär väl bli någon resa i slutet av sommaren...

• Atamon

Nej! Husvagn? är du tokig
    Tillbringade alla mina somrar som barn i husvagn och aldrig att jag skulle ut och dra husvagn runt vägarna. Det enda som är skönt med husvagn är när det regnar och det smattrar på taket och att det är ett gulligt litet gasolkök att laga mat på. Vi hade vår vagn uppställd på samma camping, och det var iofs lite kul att titta på när folk kom och skulle rigga iordning sina husvagnar, förtält och vanliga tält. Det finns många män och kvinnor som förvandlas till campinghitlers som vet allt och dirigerar hela familjen..

• Cecese

Nej, tyvärr inte för vi äger ingen husvagn. Skulle dock vara kul att ha en och fara runt några veckor med barnen.

• ebben

vi har en husvagn! o har haft några år.
    så vi far alltid några svängar under sommaren-beroende på väder.regnar det bara får det vara. INTE kul bo i trång husvagn o bara måsta vara inne. barnen blir galna,fast jag skulle bli galen först!
    vi är två vuxna då+3 barn+hund. i en 540s kabe. det ni-det är compact living .

• La Lola
    Annat:

Vi tänkte först hyra en husvagn men just den veckan vi ville ha den vi sett var den bokad.
    Så det blev en stuga i Leksand i stället.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • La Lola
    viseversa skrev 2009-06-16 08:40:54 följande:
    Nej alla äger ingen husvagn!
    Man kan ju hyra en.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
Svar på tråden åker du på husvagnssemester i år?