ingra skrev 2009-06-17 20:03:18 följande:
Jag är inte lastgammal 35 år. Inte fan rakade jag musen när jag var 12... Herregud. Att få hår är ju en naturlig sak. Mina vänner i klassen hade alla hår och de var ju ett bevis på att man blivit lite äldre likaså med menstruationen inge mer med de. Varför ska man raka av könshåret i den åldern??Inte fan gjorde min 12 åring de som idag är 16. I dag kanske hon på sin höjd tunnar ut och rensar lite men inte var de aktuellt som 12 åring. Det är ju nått man knappt kände till i den åldern. Inte fan visste jag att tjejer rakade musen i 12 års ålder. Då måste dem fått lära sig de nånstans. Kanske att man testade att raka benen eller armhålan. Håret behövs ju även av en anl för att hålla bakterier borta. Som vuxen vet du sånt men inte som barn. //Mamma till snart 4 döttrar
inte för att vara elak nu,men min kusin är 30 och hon säger att det var så "då".att det var häftigt att ha hår.medans at tdet nu är mer äckligt,allt ska vara
renrakat.se bara på alla reklamer mm.finns inget som heter naturlig hårväxt mm,jo men det får inte finnas i dagen lä
ge.själv hoppas jag att det kommer tillbaka,att det är fräckt med hår,slipper man hålla på och trixa där nere jämt.

hoppas du inte tar illa upp,är absolut inget illa.