Inlägg från: Lyndi |Visa alla inlägg
  • Lyndi

***BOXER tråd***

lillamye skrev 2009-06-17 15:45:34 följande:
    ingen som vet om nån omplaseringshund?tänkte de ev va billigare än köpa en valp
    Det finns hänvisning på boxerklubbens hemsida till omplaceringshundar.. Jag tycker inte att man ska resonera som så att det är billigare, utan ska man köpa en omplaceringshund så ska det vara för att man vill det. Det kan ju vara så att många omplaceringshundar inte blivit korrekt uppfostrade och det är betydligt svårare att forma en vuxen hund, gentemot en valp..
  • Lyndi

Härligt att ni finner så mycket glädje i er nya boxer flicka! Men jag är inte ett dugg förvånad!!

Ja, tanken är ju att vi ska ha två boxrar... Men hm, jag vet inte hur jag ska hinna med allt..
    1 barn, 1 sambo, 2 hästar, 1 hund, högskolestudier och sen kanske ev. ett barn till i framtiden och så en boxer.. puh..

• Lyndi

Va härligt att det finns fler än jag då!

Vi kanske skulle ta och ses nån dag?

• Lyndi

Vi är sällan på klubben.. Är inte medlem i SBK längre.. Men som sagt, de hade varit jättekul att ses!

• Lyndi

Kikki06: Va tråkigt att hon har spondylos... Och nej, tyvärr är det inte helt ovanligt hos boxer..

• Lyndi

Puzzgurkan: Grattis till den kommande familjemedlemen! Va spännande!

Jag ringde om vaccination för Bacco för nån månad sen. Då visade det sig att de har ändrat rekomendationerna för vaccination, och han behöver inte få spruta förens nästa år. Det är alltså var 3e år nu...

Svar på tråden ***BOXER tråd***