Relations ocd?
jag har det ..tror jag..vad vill du veta?Har du det? har du ocd i övrigt eller bara detta
jag har det ..tror jag..vad vill du veta?Har du det? har du ocd i övrigt eller bara detta
ja..jag har lidit av det i alla mina relationer går i terapi för det här..jobbar mycket med acceptans ,för mej har det varit svårt att lita på känslor (posetiva) när de kommer..har haft mycket ångest o tvivel i varje relation..hur det ska kännas ?.är det äkta det jag känner ?.räcker det .det jag känner då o då? lurar jag mej själv? osv
är så himla rädd att det ska vara fel .att jag inte känner "rätt"känslor..hur yttrar det sig för dig?
ha ..ha..ja du...jag har exakt samma ocd dvs kontroleringstvång..spis ytterdörr..jag har däremot svårt att veta när jag är kär ,,jag menar jag är glad upprymd attraherad..o så i början men är det tillräckligt?är rädd o förväxla det med attraktionbra ..mallen har varit dunkande hjärta å rus o det hade jag bara med ungdomskärleken,,har du gått i terapi för din ocd?jag tycker ändå att du tacklar det rätt bra att det går så långt mellan tvivlen ..jag har för det mesta en gnagande oro..vet att så länge det inte är allvar är jag mer avslappnad i början.sen ju mer det verkar vara en relation kommer ångesten.
du har helt rätt i det du säger ..ju mer man analyserar sina tankar .känsor ju värre blir det.tex.å vad jag älskar honom o man blir varm.så kommer en tanke på en gång:lurar du dig själv nu?..ska det inte känas mer? o så fortsätter det ..jag får till slut av mina tankar ett tryck i bröstet som strålar ut i vänsterarmen...jag fick tips av¨ananke om en sida på engelska den heter:stuckinadoorway.där tar de upp om nått som kallas pureo dvs en form av ocd..den är på engelska så den tar tid o läsa.Ja jag brukar tänka så att okej jag är väl inte kär på "det där" sättet men han är min trygghet min klippa o jag trivs känner mej hemma med honom.det duger väl?
jag är en .hua...eh 35 årig tant"fniss"..önskar bara att jag kunde känna så där som du nykär iband åtminstånde...jag e aldrig pirrig, mer att jag bli lite varm o så..ibland när han tar på mej kan det pirra till där nere..o det har jag också analyserat om om det bara är sexlust osv...ja du vet...och ja..jag har en 8 årig relation precis 8 år idag faktiskt..han kom med 8 rosor.. har du berättat om dina tvivel för honom?min kille vet allt och är utsliten av mina frågor.vad kul att du ska få barn!!! jag har en 10 årig flicka.med en annan kille..
jag kommer i håg att jag mådde väldigt dåligt när jag väntade min flicka..riktig ångest ,vaknade av ångest attacker på nätterna..mitt liv var i ju för sig riktigt struligt då som jag inte orkar dra nu men jag tror att du kommer må bättre när bebisen kommer, du kommer att ha fullt upp:p!!på tal om saknad så bor jag redan särbo så jag känner väl inte direktt nån saknad, mer att det är skönt när han kommer.de ggr vi har gjort slut på grund av min ångest har det kännts totalt meningslöst o jag bara gråter o gråter...det säger väl en hel del?fast det har jag också analyserat sönder,att det bara var av vana o trygghet ,o inte av kärlek..ja du vet spiralen...kram
nä ,jag tror att vi vet så väl vart vi har våra partners o därför analyserar vi mer ..men om de skulle vända tvärt DÅ ...sulle det bli anna ljud i skällan som man säge r.. .men var ändå glad att du var säker i dina känslor från början.då kan du återgå till det.för jag var totalt förvirrad ända från början o har varit så i alla relatio ner svårt att tolka känslor..speciellt när alla säger :du bara vet när du är käääär..hjälp den enda ggn jag verkligen vetat är ungdomskärleken när alla dessa starka känslor fanns o så har jag alltid jämfört med de känslorna med de efterföljande o inte tyckt att det varit tillräckligt o så har det kört igång....kram