• Pentra

Problem efter manlig sterilisering?

Hej! ... Komplikationer efter vasektomi kan dröja från månader upp till många år, och sällan hjälper det då att reversera vasektomin eftersom skadan redan är skedd... . . . . En nära vän till mig vasektomiopererade sig för ca 3 år sedan. Han har smygande drabbats utav en utav de vanliga biverkningarna, som jag tidigare nämnt i andra trådar; nämligen stickningar, som sprider sig som obehagliga strömstötar, i kroppen? Tyvärr så finns det många värre och ohyggligare biverkningar som man kan drabbas utav än så?även om det kan ta lång tid innan vissa av dem utvecklas? . . . Komplikationer och biverkningar av vasektomi, manlig sterilisering, är mer känt och diskuteras betydligt mer i tyskspråkiga forum, och dessa problem med vasektomi är även mer kända i Schweiz. De som upplever problem och biverkningar efter dessa ingrepp borde verkligen tas på allvar och ses som en varningsklocka åt andra. . . . Jag har skrivit betydligt mer om detta här: www.familjeliv.se/Forum-9-194/m63431486-3.html ... . . . . Länkar ist eftersom min surfplatta tar bort alla styckeindelningar jag gör... . Sköt om er. Mvh, Pentra

• Pentra
    keron skrev 2013-05-05 18:27:50 följande:
    Låter snarare som att det sitter i ditt huvud, än att det är nåt fysiskt. Faktiskt.

Man hånar, förringar och slår inte på den som redan ligger ner!
Svar på tråden Problem efter manlig sterilisering?