Problem efter manlig sterilisering?
Hej! ... Komplikationer efter vasektomi kan dröja från månader upp till många år, och sällan hjälper det då att reversera vasektomin eftersom skadan redan är skedd... . . . . En nära vän till mig vasektomiopererade sig för ca 3 år sedan. Han har smygande drabbats utav en utav de vanliga biverkningarna, som jag tidigare nämnt i andra trådar; nämligen stickningar, som sprider sig som obehagliga strömstötar, i kroppen? Tyvärr så finns det många värre och ohyggligare biverkningar som man kan drabbas utav än så?även om det kan ta lång tid innan vissa av dem utvecklas? . . . Komplikationer och biverkningar av vasektomi, manlig sterilisering, är mer känt och diskuteras betydligt mer i tyskspråkiga forum, och dessa problem med vasektomi är även mer kända i Schweiz. De som upplever problem och biverkningar efter dessa ingrepp borde verkligen tas på allvar och ses som en varningsklocka åt andra. . . . Jag har skrivit betydligt mer om detta här: www.familjeliv.se/Forum-9-194/m63431486-3.html ... . . . . Länkar ist eftersom min surfplatta tar bort alla styckeindelningar jag gör... . Sköt om er. Mvh, Pentra