Inlägg från: Anonym (Mina biverkningar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mina biverkningar)

Problem efter manlig sterilisering?

Är man och steriliserad. Trots en del biverkningar ångrar jag det inte. 

Jag fick en infektion efter ingreppet, vilken var smärtsam, men gick bort efter antibiotika. Doktorn gav mig smärtstillande som hette Oxynorm med det men jag blev helt väck på dem så jag kunde inte ta dem.

Det var en akut biverkan. Långtidseffekt är att det gör lite ont vid ejakulation vilket sabbar orgasmögonblicket lite, då det är MMMh-aj-mmmmh-ajajaj-mmm. En underlig känsla som jag tror någon med BDSM-fantasier hade kunnat uppskatta men inte riktigt för mig. Så det bästa tiden under sex skjuts fram och blir till precis innan där det förr var trevligast.

En annan grej är att risken för prostataproblem ökar, så det är viktigare att få in sina rekommenderade 20 eller fler ejakulationer på en månad vilket de allra flesta kvinnor inte är särskilt pigga på att hjälpa till med efter nyförälskelsen släppt, så det blir en del runkande tyvärr. Är du en sådan typisk familjelivsmadam som blir jättearg på att din make runkar till porr men samtidigt inte vill ha sex med honom särskilt ofta så är nog risken för prostataproblem efter din makes sterilisering väldigt förhöjd. Så INTE uppmana till att sterilisera och förbjuda runkande samtidigt. 

• Anonym (Mina biverkningar)
    Anonym (AF) skrev 2022-03-15 22:03:31 följande:
    Vad händer när du får utlösning? Är det precis som innan eller är det någon skillnad?

Konsistens? Intensitet? Annat?
    Utlösningen blir mindre i mängd, klarare (då den inte innehåller spermier längre utan bara sädesvätska) och lite mer lättflytande.

Så inget för den som är fixerad vid stor sats.
Svar på tråden Problem efter manlig sterilisering?