Inlägg från: lillabebben |Visa alla inlägg
  • lillabebben

Semestra på Öland!

Vi sitter och planerar vad vi ska göra och kom fram till att vi aldrig varit på Öland så nu är det dags att åka dit. Var på öland är det trevligast? Vi skulle gärna cykla dagsturer och tänkte hyra cykel och cykelvagn som bebisen och hunden kan sitta i. Vill ha en lugn och skön semester och tänkte hyra stuga. Var kan det passa att åka med bebis på 6-7 månader och hund?

• Svar på tråden Semestra på Öland!
  • lillabebben

Hm, har kollat runt lite nu och vi är ju ganska sent ute så det är lite svårt att hitta en stuga där man dessutom får ha hund... Lundegårds camping & stugby i Köpingsvik har doch en stuga ledig. Någon som känner till det stället?

• lillabebben

Åsa Ystad skrev 2009-07-08 16:01:59 följande:

Jag älskar norra Öland! Böda eller Sonjas camping som redan nämnts. Mina kusiner har också stuguthyrning där. Hör av dig om du vill ha länk!
    Vi har redan bokat stuga nu i Köpingsvik men ska ha Sonjas camping i åtanke nästa gång, verkar ju vara populärt.

T och S skrev 2009-07-08 16:03:07 följande:
    jag o sambon har hyrt en stuga privat från Blocket vid köpingsvik 100m från stranden, o dit ska vi om en vecka:o) ville ha ett lugnt boende o nära vatten:o) Annars hade vi tagit påb Lundergårds camping om vi inte fått tag på denna stuga.
    Skriv gärna och berätta hur det var
Svar på tråden Semestra på Öland!