• Anonym

Ni som lånat till bröstförstoring!!

Jag tycker att det är fel att låna till konsumtion. Spara ihop pengar till operationen och gör den när du har fått ihop summan!

Jag vet att det inte var frågeställningen, men tänk dig för innan du tar ett onödigt komsumtionslån!

• Anonym

måste du ta ett lån har du juh inte råd med större bröst..
    tänk om nåt blir galet då har du kastat pengarna i sjön o detssutom inte ens dina egna pengar..

• Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2009-06-21 17:12:11 följande:
    Alltså nu är det såhär att vi försöker sälja våran lägenhet , den är ute till salu.Den är värderad till mer än vad vi köpte den för (som tur är :D)men är det smart att låna upp dom pengarna när man skall sälja?Jag är sååå dålig på allt med lån, räntor och allt som hör lån till!Har också tillgång till medlemslån genom mitt fack. det kanske är bra?Hmm.. mycket funderingar :)
    Varför inte vänta tills försäljningen, se vad ni får över (efter skatt, mäklare etc) och ta av de pengarna??
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2009-06-21 20:11:18 följande:
    Varför lånar man till en sån sak över huvudtaget, varför inte vara nöjd istället?
    Alla är inte nöjda med allt i livet, bara att acceptera att vi ÄR olika, både till utseende och i smak.
Svar på tråden Ni som lånat till bröstförstoring!!