• Anonym (Sugen)

Ni som lånat till bröstförstoring!!

Jag undrar vart ni har lånat, hur mycket och vad ni betalade i månaden..
    Sen undrar jag också om försäkringar inför en operation.. vad ska man ha?

Tacksam om någon kunde svara! :)

• Svar på tråden Ni som lånat till bröstförstoring!!
  • Anonym (Nästan lånat)

Såg att du redan till på dem, jag skulle låna så lite så det vart inte så mkt med räntan för mig men hoppas du hittar ett bra alternativ.

• Anonym (Sugen)
    eio skrev 2009-06-20 13:08:44 följande:
    Vi skulle ändå ta ut lite pengar på lånet till renovering av huset. Så vi tog bara lite extra så att säga.Men om ni säger att ni ska ha pengar till renovering så ljuger ni ju knappast, fast det är ju renovering av dig
    Haha det var roligt! :D
    Ja, får väl säga något sånt..
    hur längesen gjorde du dina? och vart?
  • Anonym (Sugen)

Anonym (Nästan lånat) skrev 2009-06-20 13:12:47 följande:

Såg att du redan till på dem, jag skulle låna så lite så det vart inte så mkt med räntan för mig men hoppas du hittar ett bra alternativ.
    Jaa.. alltså jag behöver nog inte låna hela beloppet, men ändå rätt mycket så medical finance har jag lagt åt sidan sålänge.
    Men den klinik jag vill opa mig på är kopplade till dem om jag skulle vilja använda mig av mf! :)
  • eio

Gjorde i slutet på augusti förra året. I Karlshamn hos Martin Reychman. Väldigt nöjd och väldigt proffsig kirurg.

• Anonym (Sugen)
    eio skrev 2009-06-20 17:33:13 följande:
    Gjorde i slutet på augusti förra året. I Karlshamn hos Martin Reychman. Väldigt nöjd och väldigt proffsig kirurg.
    Vad kul!:)
    Jag vill göra på reformedica kliniken i örebro!
  • jordgubbe0812

Hej.
    Lånar du på bostaden och inte är maxbelånad i dag så är anledningen till att du behöver ange ett skäl för se att du inte tänker tvätta pengar.
    Så håll tyst om det där kontot i afrika som du donerar 10000kr till varje månad och säg något om "ta hand om mig själv" så går det säkert igenom.
    (såvida du inte vill informera bankmannen om bröstoperationen)

• Anonym (Sugen)

Alltså nu är det såhär att vi försöker sälja våran lägenhet , den är ute till salu.
    Den är värderad till mer än vad vi köpte den för (som tur är :D)
    men är det smart att låna upp dom pengarna när man skall sälja?
    Jag är sååå dålig på allt med lån, räntor och allt som hör lån till!

Har också tillgång till medlemslån genom mitt fack. det kanske är bra?

Hmm.. mycket funderingar :)

• Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2009-06-21 17:12:11 följande:
    Alltså nu är det såhär att vi försöker sälja våran lägenhet , den är ute till salu.Den är värderad till mer än vad vi köpte den för (som tur är :D)men är det smart att låna upp dom pengarna när man skall sälja?Jag är sååå dålig på allt med lån, räntor och allt som hör lån till!Har också tillgång till medlemslån genom mitt fack. det kanske är bra?Hmm.. mycket funderingar :)
    Varför inte vänta tills försäljningen, se vad ni får över (efter skatt, mäklare etc) och ta av de pengarna??
  • Anonym (Sugen)

Jo, så kan man ju också göra. Jag ska ju inte genomföra operationen just nu, ska spara ihop en del själv först.. sen vet jag inte när vår bostad säljs.. går riktigt tröööögt. den har legat ute hur länge som helst nu :(

• Anonym (undrar)

Varför lånar man till en sån sak över huvudtaget, varför inte vara nöjd istället?

• Anonym (Sugen)

Anonym (undrar) skrev 2009-06-21 20:11:18 följande:

Varför lånar man till en sån sak över huvudtaget, varför inte vara nöjd istället?
    Och varför måste man skriva så i en tråd där jag ej frågade om någons åsikt om den saken?
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2009-06-21 20:11:18 följande:
    Alla är inte nöjda med allt i livet, bara att acceptera att vi ÄR olika, både till utseende och i smak.
Svar på tråden Ni som lånat till bröstförstoring!!