Inlägg från: MsRahkonen |Visa alla inlägg
  • MsRahkonen

Rambo soffan

Någon som har den? Jag vill så gärna ha den, men det är på gränsen att det går i vårat vardagsrum.

Höjden står det 84cm, men hur högt upp är sitsen?

• Svar på tråden Rambo soffan
  • MsRahkonen

Jo normal höjd är det nog. Efter många mätningar och omvändning på gamla soffan(för att se hur d e å ha lite soffa vid fönstret) så är jag ännu mer bestämd att ha soffan. Kommer bli kanon så det blir att åka å beställa en dom närmaste dagarna.
    Men den är gigantisk, det är den. Men så jävla läcker

• MsRahkonen

Jag var å tittade på den igen(en närmare affär). Skulle beställt , men den var 1000kr dyrare där. Varför??!!! Men istället för 10-12 veckors leveranstid som de är nu så kan vi få den som står i utställningen. Å d e den färgen jag vill ha!!! Men borde man inte få lite billigare när den stått uppställd å andra suttit å fisit i den

• MsRahkonen

Oj det lät inte bra. Nu vill jag höra mer omdömen om den!

• MsRahkonen

Ingen mer som har rambo?

• MsRahkonen

Jag tror ni fick ett dåligt exemplar... Alla andra rambo soffor är nog prima

• MsRahkonen

Då var dom dåliga, ja är fortfarande kär i soffan å hoppas d inte inträffar med min när ja köper en:)

• MsRahkonen

Jag längtar bara mer å mer tills vi kan ta hem en. Ska slipa av golvet innan har vi sagt å d blir typ v30-v31 då jag å barnen e borta. sen ska vi se till å få tag på en soffa

Svar på tråden Rambo soffan