Rambo soffan
Någon som har den? Jag vill så gärna ha den, men det är på gränsen att det går i vårat vardagsrum.
Höjden står det 84cm, men hur högt upp är sitsen?
Någon som har den? Jag vill så gärna ha den, men det är på gränsen att det går i vårat vardagsrum.
Höjden står det 84cm, men hur högt upp är sitsen?
Ingen?
Jo normal höjd är det nog. Efter många mätningar och omvändning på gamla soffan(för att se hur d e å ha lite soffa vid fönstret) så är jag ännu mer bestämd att ha soffan. Kommer bli kanon så det blir att åka å beställa en dom närmaste dagarna.
Men den är gigantisk, det är den. Men så jävla läcker
Jag var å tittade på den igen(en närmare affär). Skulle beställt , men den var 1000kr dyrare där. Varför??!!! Men istället för 10-12 veckors leveranstid som de är nu så kan vi få den som står i utställningen. Å d e den färgen jag vill ha!!! Men borde man inte få lite billigare när den stått uppställd å andra suttit å fisit i den
Oj det lät inte bra. Nu vill jag höra mer omdömen om den!
Ingen mer som har rambo?
Jag tror ni fick ett dåligt exemplar...
Alla andra rambo soffor är nog prima
Då var dom dåliga, ja är fortfarande kär i soffan å hoppas d inte inträffar med min när ja köper en:)
Jag längtar bara mer å mer tills vi kan ta hem en. Ska slipa av golvet innan har vi sagt å d blir typ v30-v31 då jag å barnen e borta. sen ska vi se till å få tag på en soffa