Inlägg från: johandra |Visa alla inlägg
  • johandra

Rambo soffan

Är det soffan från Buhréns?(tillverkaren alltså www.buhrens.com ) Isf kan jag INTE rekomendera den. Vi köpte en stor med divan och efter en månads användning så gick det inte att sitta i den längre. Den såg ut som sju svåra år med nedsuttna kuddar och om man inte satt precis mitt på kudden så föll man åt sidan. Fick den utbytt men den nya var precis lika usel.

Fick skicka återförsäljaren till allmänna reklamationsnämden men där förlorade vi tyvärr,vi kunde visst inte förvänta oss nåt annat av en soffa? Skumt...nu har vi iaf en ny soffa som är helt fantastisk!

Mamma till världens finaste Ella 060309 och Alice 071219
  • johandra

Så lustigt ändå,att man kan tycka så olika...

Vår soffa såg iaf bedrövlig ut och återförsäljaren höll med oss,dom hade aldrig sett nåt liknande sa dom...men iom att tillverkaren var omöjlig att få igenom reklamationer hos så blev det som det blev tillslut för oss.

Divanen var det dock inget fel på,det var resten av soffan som såg och kändes hemsk..Tyget (mörkt grå) var inte heller bra. Mönstret var för grovt så det gick inte att göra rent den om det blev nåt spill i den..Näe usch,det var verkligen en hemsk soffa.

Nu har vi en soffa från Mio igen och jag kommer nog aldrig köpa soffa nån annanstans ifrån tror jag. Har alltid varit nöjd med de soffor vi haft därifrån så..

• johandra

Vi fick ju två soffor och båda var likadana!

Nåväl,det är ju bra att alla andra är nöjda iaf

Svar på tråden Rambo soffan