• bebis87

Mammor födda 87

Några andra mammor här som är födda 87? :)

• Svar på tråden Mammor födda 87
  • Pimpnessa
    Hallonfrossa skrev 2009-07-19 13:13:39 följande:
    oj! då fick du din första rätt tidigt mina flickor e på 2år och 4 månader.
    Här ligger man i =)
  • Hallonfrossa
    Pimpnessa skrev 2009-07-20 21:41:49 följande:
    Här ligger man i =)
    haha ja det måste du verkligen ha gjort!:D

men hur känndes det att vara så ung mamma?
    Nu e dom här: MOLLY 071123,NEILA 090327
  • IceQueen87

Nu är lilla Emil döpt han döptes igår i Amsbergs kapell, det var så fint och allt gick ganska bra. har lagt upp två bilder i galleriet som ni får kika på :)
    är det många av er som döpt era barn eller har ni valt att inte döpa dem?

• FamÅsling
    IceQueen87 skrev 2009-07-20 22:35:59 följande:
    Nu är lilla Emil döpt han döptes igår i Amsbergs kapell, det var så fint och allt gick ganska bra. har lagt upp två bilder i galleriet som ni får kika på :) är det många av er som döpt era barn eller har ni valt att inte döpa dem?
    Jag döpte min son den 25 april då va han lite över 4 månader. Han döptes på markus dagen då han heter Emil MARKUS sebastian.
  • Pimpnessa
    Hallonfrossa skrev 2009-07-20 21:58:14 följande:
    haha ja det måste du verkligen ha gjort!:D men hur känndes det att vara så ung mamma?
    ja du kände mig gammal i huvudet , moa som kom när jag var 17 var planerad . så det var genom pratat och sånt ...
    Sen som det brukar vara tyvärr så fick familjen vänja sig vid att jag var gravid .... Det var väl det som var svårast , att man som ung och planerat , att omgivningen och folk ska komentera och kritisera . bättre nu men då var det inte kul .
  • JenLyckan

döper på söndag =)

IceQueen87 skrev 2009-07-20 22:35:59 följande:
    Nu är lilla Emil döpt han döptes igår i Amsbergs kapell, det var så fint och allt gick ganska bra. har lagt upp två bilder i galleriet som ni får kika på :) är det många av er som döpt era barn eller har ni valt att inte döpa dem?
  • Pimpnessa
    JenLyckan skrev 2009-07-21 15:28:19 följande:
    döper på söndag =)
    Vad trevligt =) Hoppas ni får en fin dag,
  • Hallonfrossa
    Pimpnessa skrev 2009-07-21 12:02:53 följande:
    ja du kände mig gammal i huvudet , moa som kom när jag var 17 var planerad . så det var genom pratat och sånt ...Sen som det brukar vara tyvärr så fick familjen vänja sig vid att jag var gravid .... Det var väl det som var svårast , att man som ung och planerat , att omgivningen och folk ska komentera och kritisera . bättre nu men då var det inte kul .
    ja jo det e ju just det, jag var visserligen 20 när jagfick mitt första, men där emot hade jag och killen bara varit ihop i 3 månader när jag blev gravid (min nuvarande sambo)
    så man fick mycket kommentarer, men som tur var så bor vi 45mil hemmifrån å man slapp ta mycket "skit":D
    Nu e dom här: MOLLY 071123,NEILA 090327
  • Pimpnessa
    Hallonfrossa skrev 2009-07-21 19:32:07 följande:
    ja jo det e ju just det, jag var visserligen 20 när jagfick mitt första, men där emot hade jag och killen bara varit ihop i 3 månader när jag blev gravid (min nuvarande sambo) så man fick mycket kommentarer, men som tur var så bor vi 45mil hemmifrån å man slapp ta mycket "skit":D
    Mmmm förstår tyvärr.
    hahaha gött att bo långt ifrån då :)
Svar på tråden Mammor födda 87