Inlägg från: Anonym (vill med!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vill med!)

intim piercing

Jag vill också göra intimpiercing.. men är också lite pryd av mig... har en liiten tatuering men blev mest sporrad av en kompis så inget jag hade gjort självmant direkt... men gjorde inte direkt ont iaf!
    Det känns så jävla dirty att ha piercing där nere?!? Men jag vill.. vet bara inte hur jag ska göra. Min kille gillar inte tanken på att jag skulle gå och " fläka" ut mig för nån, han gillar inte ens när jag går till gynekologen.. hrm...

• Anonym (vill med!)

Anonym (Intimpiercad) skrev 2009-09-15 12:45:53 följande:

Ja alltså... du kan ju gå till en kvinnlig piercare om de skulle kännas bättre. De gjorde jag. Hon råkade även vara min väninna men de är ju en annan femma. Men att han skulle vara så svartsjuk för att du skulle gå till gynekologen - de klingar inte rätt i mina öron!!
    Ja, den jag tänkt pierca mig hos är faktiskt kvinnlig, som tur är! hade aldrig vågat annars...
    ja men så är det... han gillar inte piercingar och tatueringar och sånt i allmänhet heller. :/
  • Anonym (vill med!)

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-09-15 17:02:54 följande:

Pierca sig själv, menar jag.
    Jag hoppas du skojar... detta skulle jag ALDRIG ge mig in på, och aldrig råda nån annan till heller...
  • Anonym (vill med!)

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-09-16 09:52:03 följande:

Anonym (vill med!) skrev 2009-09-16 09:39:29 följande: Ha ha! Det var bara en impulsiv tanke. Har man piercat öron, näsa, navel själv, så... Men man skulle ju vilja veta hur man gör och ha sterila instrument. Känner en som jobbar med det. Fast henne känner jag inte så väl så jag hade låtit henne göra det. Men nej, självklart ska jag inte göra det själv. Är nog lite räddare om min klitoris än om min öronsnibb.
    "Är nog lite räddare om min klitoris än om min öronsnibb."
    exakt. :) phew! :)
Svar på tråden intim piercing