• Anonym

Hur får man bort pormaskar?

Är det någon som har tips på hur man får bort pormaskar?

Ser inte klok ut

Någon som testat Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily scrub?

funkar den?

tacksam för tips!

• Svar på tråden Hur får man bort pormaskar?
  • Sara Li
    honeybun skrev 2009-06-23 12:38:52 följande:
    Sara Li skrev 2009-06-23 12:36:00 följande:
    Jag själv är inte insatt i dom, men jag har bara hört gott om dom.. Både från kunder å kollegor.. Så jag tror att det är bra grejer..
    Skönt att läsa! Jag gillar deras produkter i alla fall.
  • Jess87

Mary Kay har jag provat, riktigt bra om man orkar lägga ner tid.. och det tar ju egentligen inte så lång tid att hålla på, jag som är lat bara :p
    Dyra produkter, men dryga.. och bra.. iallafall på min hy =)

Sara Li skrev 2009-06-23 12:36:00 följande:

Honeybun - Vad tycker du om Mary Kays produkter då?
  • Anonym (samma problem)

är det sant? Då ska jag sluta omedelbart med den :/
    Men hur ska jag få bort mina porer då?

• Anonym (Prickig)

Men jag fattar inte; hur får man bort pormaskar för gott? Jag ångar, klämmer och rengör till förbannelse, men de kommer ju tillbaka och blir fler och fler Hormonellt? Upplever att der är värre nu efter 2 graviditeter.

• honeybun

Anonym (Prickig) skrev 2009-06-23 21:12:27 följande:

Men jag fattar inte; hur får man bort pormaskar för gott? Jag ångar, klämmer och rengör till förbannelse, men de kommer ju tillbaka och blir fler och fler Hormonellt? Upplever att der är värre nu efter 2 graviditeter.
    Det går inte att få bort helt, man får hålla på med det för alltid.. Tyvärr.. Ja det hormonella kan påverka till viss del, dock inte så vanligt, men upplever du det så, så är det mycket möljigt.. Du har kanske fått lite fetare hud å då får man mer pormaskar.. Men som sagt än så länge finns det inget som man kan ta bort dom med för alltid! Vi får väl uppfinna nåt.. Oj så rika vi skulle bli då..
  • mican

Kan också rekomendera Mary Kays Produkter!

• honeybun

Anonym (samma problem) skrev 2009-06-23 13:32:46 följande:

är det sant? Då ska jag sluta omedelbart med den :/ Men hur ska jag få bort mina porer då?
    Känns ju onödigt att du kastar den.. Använd upp det du har men byt nästa gång du ska köpa nytt.. Mina absoluta favoritmärken är dermalogica och decléor även matis är super..
    Dermalogicas rengöringar är de bästa, krämer å masker å sånt föredrar jag i decléor.. Å de märkena funkar ihop.. Vissa märken kan man ju inte bland för att man då kan få en mindre "effekt" Men det funkar super.. Även matis funkar bra ihop med båda.. jag väljer mina favvisar ur dessa märken..
    Decléor har en suverän dagcreme att använda nu på sommarhalvåret Source d'éclat instant radiance moisturiser heter den.. En tunn creme som inte innehåller något fett utan enbart fukt.. Å så har den ett lätt rosa skimmer i sig som får huden att stråla.. Å den luktar så underbart gott..
    Som sagt ni som vill får gärna maila mig här så svarar jag på frågor så gott jag kan.. Så kul att få hjälpa till..
  • Anonym (samma problem)
    honeybun skrev 2009-06-24 00:12:36 följande:
    Anonym (samma problem) skrev 2009-06-23 13:32:46 följande: Känns ju onödigt att du kastar den.. Använd upp det du har men byt nästa gång du ska köpa nytt.. Mina absoluta favoritmärken är dermalogica och decléor även matis är super.. Dermalogicas rengöringar är de bästa, krämer å masker å sånt föredrar jag i decléor.. Å de märkena funkar ihop.. Vissa märken kan man ju inte bland för att man då kan få en mindre "effekt" Men det funkar super.. Även matis funkar bra ihop med båda.. jag väljer mina favvisar ur dessa märken.. Decléor har en suverän dagcreme att använda nu på sommarhalvåret Source d'éclat instant radiance moisturiser heter den.. En tunn creme som inte innehåller något fett utan enbart fukt.. Å så har den ett lätt rosa skimmer i sig som får huden att stråla.. Å den luktar så underbart gott.. Som sagt ni som vill får gärna maila mig här så svarar jag på frågor så gott jag kan.. Så kul att få hjälpa till..
    De tar bort porer? Vart finns de märket?
  • honeybun

Anonym (samma problem) skrev 2009-06-24 12:12:32 följande:

De tar bort porer? Vart finns de märket?
    Nej de tar inte bort porer.. Men bra produkter kan göra att det tar lite längre tid att de kommer tillbaka.. Vad du än använder så kommer de komma tillbaka..
    Nu vet jag inte vart du bor.. Men här i Stockholm finns de på Åhlens och NK.. Men sen finns det ju många salonger runt om i Sverige som använder dessa märken.. Där kan man gå in å handla, eller så kan man handla på nätet.. Har ingen av sidorna i huvudet nu.. Men googla så får du upp några skulle jag tro..
Svar på tråden Hur får man bort pormaskar?