Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Kompisar på Gryta i Västerås

Hej jag har bott på gryta hela mitt liv! Är bara 18 år och har inga egna barn men kan berätta att Rådjurets förskola är grymt bra. Jag gick där själv och har även praouat där ett par veckor. Vill gärna jobba där också när jag är färdigutbildad förskollärare

Jag älskar barn så behöver du hjälp med passning någon gång så har jag mycket fritid nu det närmaste året, kom inte in på högskolan nämligen så jag är arbetslös och går hemma om dagarna

• Bevabus

Hoppas ni får plats på Rådjuret de gör trevliga utflykter, är ute lagom mycket varje dag och jag har många roliga minnen från att leka på gården som liten! På sommaren åt vi mellis ute och badade ibland i en pool, rena nöjet när man var i den åldern

vrodlok skrev 2009-07-15 22:49:59 följande:
    Beverly:Tråkigt det med högskolan, får hoppas det löser sig för dig. Kommer nog inte behöva hjälp med barnpassning närmaste tiden i alla fall eftersom jag är lite i samma situation som dig att jag står utan jobb. Haft ett vikariat som gick ut nu innan semestern så får se hur det blir till hösten men då vet jag i alla fall att du finns. :)Vill helst ha Rådjuret dels för det är närmast men också för de såg ut ha sådan fin gård och sådan bra hemsida. Står i kö dit har nu fått placerin på Drevkarlens så får se om vi kommer in på Rådjuret eller inte. Låter ju bra att du har positiva erfarenheter därifrån.
  • Bevabus

Härligt! Välkommen hit jag har spenderat många härliga dagar och år på Ica Grytans lekpark så jag förstår din dotter

Svar på tråden Kompisar på Gryta i Västerås