Inlägg från: oktoberlycka83 |Visa alla inlägg
  • oktoberlycka83

Kompisar på Gryta i Västerås

Hej! Jag bor på södra gryta i mimer-området. Har inga barn, bara ett påväg. Antar att "den" inte är så rolig att leka med på ett tag :P

• oktoberlycka83
    kentmaximus skrev 2009-07-15 17:24:14 följande:
    Fördelen med gryta är att det finns många lekplatser att välja mellan. På norra gryta, där vi bor finns det säkert 5-10 stycken att åka till eller gå. Det blir inte så tråkigt i längden då! Grattis till bebisen oktoberlycka!
    Tack :)
  • oktoberlycka83
    vrodlok skrev 2009-07-15 17:24:59 följande:
    Aha får jag gissa att det är i oktober du väntar den ska komma :) Jag ska också bo i mimerområdena, trivs du bra?
    Haha, vilt gissat sådär :P Hehe, BF 8 oktober.
    Vi trivs jättebra. Bodde också nära djäkneberget tidigare. Typ mitt emot bmb. Flyttade hit för ca 1½ månad sen.
    Känns som att det kommer vara mycket enklare och skönare att bo här med barn.
    Är det ett blågrått eller ett gult hus? :)
  • oktoberlycka83

Vrodlok: Aha, ok. Vi bor på illervägen i ett blått trähus. Vilken lekpark menar ni? Finns en typ 2 meter från vår tomt...tänkte om det kanske var den :)

Det bor en dagmamma här i samma länga. Vi har funderat lite på om det kanske vore nåt..både för- och nackdelar med att ha det så nära kanske. Men det dära rådjuret låter ju helt klart som en bra förskola annars :)

• oktoberlycka83

vrodlok: Ja men det är lite så jag tänker. Om jag skulle vara hemma så blir det ju jättekostigt om h*n ser mej..vill ju inte behöva åla runt under fönsterna liksom.
    Nja, menar iaf inte den lekparken...den jag tänkte på ligger precis här mellan husen. Finns en sån där ring me cyklar som man trampar runt.

• oktoberlycka83
    Weezy skrev 2009-08-17 08:08:27 följande:
    Hallojsan ... Ytterligare en grytabo.. Ja Önsta Gryta/centrum bor vi i mimerhusen.. Har bara stora barn hemma så som det e nu men i december kommer en liten "smula" av nått slag.. då kanske ett år senare finns det lekkompis men annars gärna en fikaglad mamma ..
    Va roligt! Jag bor på illervägen..och jag ska ha en kotte i oktober. :)
  • oktoberlycka83
    Weezy skrev 2009-08-17 09:53:10 följande:
    Ja jag får min 5:e kotte som blir en sladdis i slutet av december.. ska bli kul men jag är otroligt nervös.. finns på Drevervägen
    Men då vet du hur det går till iaf då :P
    Va gör du om dagarna?
  • oktoberlycka83
    BeDee skrev 2009-08-17 10:22:01 följande:
    Glömde nämna att jag har en liten pojke på 3 månader. =)
    Va kul att det är så många i närheten här som har små :)
    Vi kanske kan dra ihop nån barnvagnspromenad och en fika sen!?
  • oktoberlycka83
    HippYgirl skrev 2009-08-17 10:28:24 följande:
    det tycker jag låter bra, :)
    Ska bara se till att klämma ut "den" först :P
Svar på tråden Kompisar på Gryta i Västerås