Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Tips om Västerås!

Va fan! Jag har inte kunnat komma in på FL på två dygn nu, men nu äntligen får jag skriva detta till dig

När jag fikar inne i stan så brukar jag alltid gå till Brogården, ligger precis bredvid Svart Ån, din vän kanske vet vart det är Jag tycker det är urmysigt. Eller Kalle på Spången! Där kan ni även välja om ni vill äta ordentlig mat eller fika. Lite gammalmodigt ställe vilket jag också tycker e mysigt Ligger i närheten av Svart Ån det med.

• Bevabus

Ja det är som om man sitter i en romantisk grotta på nåt vis haha Fast det funkar ju även för barnfamiljer och kompisar

LiaW skrev 2009-06-27 15:09:43 följande:
    ja brogården gillar jag med.. supermysigt..=) Tycker om den gamla stilen dom har där.
  • Bevabus

Nice idé

LiaW skrev 2009-06-27 15:27:40 följande:
    haha ellerhur! jag & en kompis vi satt å funderade på hur man kunde göra om "grottan" till en krog..det är ju riktigt mysigt där.. =P
  • Bevabus

Strömsö har jag aldrig hört talas om :S däremot Ängsö

Elli47 skrev 2009-06-28 12:16:52 följande:
    Ta hissen upp till restaurangen i Skrapan och ät en god måltid! Vi var där för några år sen och det var fantastisk mat och utsikten var det inget fel på heller!  Om ni har bil finns det en del trevliga slott att besöka utanför Västerås, Tidö med leksaksmuseum och Strömsö där det spökar!
Svar på tråden Tips om Västerås!