• Ambi86

"Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4

Nu är det dags att starta en ny tråd igen eftersom den gamla stängs idag.
    Det har varit dålig aktivitet i den senaste tråden så bättring nu tjejer ;) Kanske finns det fler tillfällen för fika och annat nu till sommaren? :) Eller mindre om alla reser bort. Vilket som så lever denna tråd vidare.

Jag lägger upp samma lista med mammor och bebisar som i förra tråden, har det tillkommit någon så säg till.

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta (6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->Vilja (27 Dec)
    Tammi-> Elina (15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

Vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m42565058.html

• Svar på tråden "Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4
  • Jessica Lindell

Åh jag kunde inte komma jag heller, de verkar som Alexander har fått vattkoppor.. :( typiskt.. men de är nog skönt för honom att ha de när han är liten.
    Kram vi ses sen när alex har blivit frisk

• Jessica Lindell

Va sägs som mamma och pappa träff på torsdag den 23 juli, ni som vill och kan.?
    Jag pratade med en tjej som heter Karolina (hon har en son som heter Liam). Vi var på en mammaträff för ett tag sedan hemma hos Emelie och Noah. Då var hon där också. Hon skulle jätte gärna vilja träffa er. Jag tror hon bor i Gävle. Men hon tänkte ta med sig sin sambo också. Åh jag tänkte ta med min sambo. Så va säger ni? Är det någon som vill fika,picknick eller göra något annat? :)

Kram

• Fillifjonkan88

Hej, det är jag som är Karolina som Jessica skrev om i förra inlägget. Skulle vara kul att träffas igen ni som var med hos Emilie i våras. Sen andra med så klart;) Hoppas många är på så ses vi nästa torsdag

• Flurpen86

Jag tror att jag och Oliver kan komma. Min käsa sambo följer dock inte med, han ska tattuera sig på torsdag.
    Men vart ska vi träffas då?

• Miss Julie

Jag hänger också gärna på den här gången =) Vart och när ska ni träffas!?

• Jessica Lindell

Ja vart ska vi träffas någonstans..?? Om de är fint väder kan vi va ute.. :)

kram

• Jessica Lindell

ska vi ha picknic i stadsparken?

• Miss Julie

Det ska bli fint nästa vecka! Dte är ju mysigt att var i stadspaken =) Vilken tid?

• Fillifjonkan88

Åå kanon med picknick: ) Ni får ge oss en vägbeskrivning bara;)

Svar på tråden "Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4