• Ambi86

"Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4

Nu är det dags att starta en ny tråd igen eftersom den gamla stängs idag.
    Det har varit dålig aktivitet i den senaste tråden så bättring nu tjejer ;) Kanske finns det fler tillfällen för fika och annat nu till sommaren? :) Eller mindre om alla reser bort. Vilket som så lever denna tråd vidare.

Jag lägger upp samma lista med mammor och bebisar som i förra tråden, har det tillkommit någon så säg till.

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta (6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->Vilja (27 Dec)
    Tammi-> Elina (15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

Vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m42565058.html

• Svar på tråden "Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4
  • Fillifjonkan88

Men ska vi säga 12 vid fontänen då? Eftersom det verkar vara många som ska åka buss och den platsen verkar passa!

• Ambi86

Jag bestämmer att det blir 12 vid fontänen nu så slipper ni allt velande :P Annars hinner ju inte alla se tills imorn hur det blir.
    Jag och Alexander kommer kanske. Min man hänger iaf inte med i sådana fall.
    Jag är inte så himla sugen på parken måste jag säga. Dels är det ju mitt på dagen och det är som svårast att skydda mot solen som ju är som varmast. Dels myggen som Denisen skrev. Det är ju verkligen många och aggressiva och det är inte så lätt att hålla en livlig krabat i vagnen bakom myggnät.
    Jag skulle föreslå Frälsis. Skulle ju vara perfekt om man kunde få eget rum där så småttingarna kan härja bäst de vill :)

• Iore84

Tycker som Anna. Jag har lite samma problem, J skulle bli galen av att bara få sitta i vagnen pga myggen.
    Ska försöka vara vid fontänen till 12. Får se vilken tid jag åker från Alunda, åker bil in och tar bussen ner på stan.
    Hoppas frälsis är öppet bara.
    Ses i morgon.

• Jessica Lindell

vilken fontän blir det, den vid tågstationen?? eller nu hänger jag inte med..
    ja sen har jag hört nu att de kanske skulle regna så de kanske blir bäst att fika/luncha inne :)

• Fillifjonkan88

Nu spikar jag också 12! Men vi ses vid stationen/fontänen så tycker jag att vi bestämmer vart vi ska.

Men frälsis är det som ÖF tänkte om det fanns nå bra ställe så barnen slipper sitta stilla.. Liam tycker det är supertråkigt att vara still nu förtiden och han är nog inte ensam?
    Men annars låter lunch bra.
    Hoppas det är spikat nu. För vi lär åka rätt skaplig tid från Gräsö imån så vi hinner nog inte se några ändringar...

• Viktorsmamma

vi kommer gärna på bebisträff nästa vecka, nu har vi varit i sommarstugan 5veckor, hunnit med dop, badande osv osv=) viktor är snart 9 månader leka av sig behöver ju dom då!

så om de blir nått nästa vecka hänger vi nog med! helst frälsis då de va bra utrymme där!

Viktor 26/10-08
  • Flurpen86

Frälsis är bra eftersom man får ett "eget " rum om det är ledigt. Tänkte försöka få tag i telefonnummer dit å ringa å kolla det imorgon. Skulle ju vara perfekt att vara där eftersom vi verkar bli ganska många och att det finns ett lekrum för alla våra busfrön;).

• Jessica Lindell

Låter fint med ett eget rum :) men då ses vi vid stationen då :)

• Flurpen86

Nu har jag ringt å tyvärr så var dom rummen upptagna, var tydligen loppis där hela sommaren. Men vi kunde var på kyrktorget om vi ville. (Antar att det är själva samlingssalen). Tror det kan vara bra om vi får ett eget utrymme eftersom vi är ganska många ändå.
    Jag och Anna går nog direkt till frälsis, men vi syns där:).

Svar på tråden "Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4