Vad låg eran vikt på i vecka 29
Vad låg eran vikt på i vecka 29? Gick ni upp mycket efter den veckan? -nyfiken-

Vad låg eran vikt på i vecka 29? Gick ni upp mycket efter den veckan? -nyfiken-

ca 5 kg i v.29. Nu i v.35 har jag väl totalt gått upp ca 10 kg.

Vecka 29 jag det var förra veckan det för mig, då hade jag gått upp 17kg hur ska detta sluta.

Jag hade gått upp 10 kilo redan i v.27, låg väl säker på 11 i v.29 och nu i v.38 är jag 16 kilo plus! Min bm sa till mig att gå promenader o äta mer grönsaker, som om jag inte gjorde det..det är ju helt individuellt hur mycket man går upp ju.

Jag äter bara skräpmat känns det som. Så jag tror nog att det är individuellt. Kan inte äta rejäl husmanskost, mår illa av bara lukten! Så det har blivit en hel del sötsaker och pizzor..tyvärr. Kräktes i 20 veckor och blev inlagd och fick dropp! Men gick inte ner mera än kanske 3 kg trots att jag mådde fruktansvärt illa. Mår fortfarande illa.

Har gått upp 5,5 kg. nu i v. 30.

i vecka 29 hade jag gått upp 4 kg.

Är i v.29+2 och har gått upp 7kg. Gick upp totalt 11kg vid min förra graviditet, och även då hade jag gått upp ca 7kg vid samma tidpunkt.

dagen jag gick in i vecka 29 hade jag gått upp 8,3 kg...

Jag har gått upp 7 kilo. Men har stått still i tre veckor nu. Fast livmodern växer som den ska   

är i v28 och har gått upp 6kg ja vad kan man göra det är bara att se glad ut och hoppas att det försvinner fort,gick bara upp 3kg med min förra grav