Vad låg eran vikt på i vecka 29
Vad låg eran vikt på i vecka 29? Gick ni upp mycket efter den veckan? -nyfiken-
Vad låg eran vikt på i vecka 29? Gick ni upp mycket efter den veckan? -nyfiken-
jag gick upp totalt 7 kg under hela graviditeten. Men det är så individuellt jag hade kanske gått upp 5 i v. 30. Men fick 'ndå en bebis som vägde 3,3 kg. Det beror ju lite hur man mår under graviditeten. Själv tappade jag allt sötsug som är min stora last annars.
+12kg i v 29... har aldrig stått så stadigt på jorden som nu... Försöker tänka att man ju lånar ut sin kropp till nå´n annan just nu, får "ta tag" i den sen, när jag har den för mig själv igen! Känns inte jobbigt egentligen, hade bara inte trott att det skulle bli SÅ många kilo...
Gått upp 10 kg är i v 29+2. I min förra graviditet (för 13 år sedan!) gick jag bara upp 10 kilo, blir nog lite mer denna gång verkar det som:). Är ändå mycket ute och rör på mig då jag tränar och tävlar inom hundsport. Men som Moondaisy säger, får väl ta tag i det sedan! Bara barnet mår bra så!
Vägde mig i går o har nu gått upp 2 kg till... så 7 kg totalt i v 29...
Är i v 30 och har gått upp 12 kg.
I v29 hade jag gått upp 2,8 kg !!
Jag hade gått upp ca 10 kg och skulle gå upp 5 till innan Ellen kom ut
Jag hade gått upp ca 10 kg och skulle gå upp 5 till innan Ellen kom ut
12 kg låg jag på i vecka 29 .. nu vecka 33 så är det väl 15-16 kg ..
Är i vecka 29 nu, jag började med att gå ner 4 kg från 53 till 49, men efter v 11 har jag ökat sakta men säkert och nu väger jag 57-58. (Så jag har gått upp 4-5 kg från min normalvikt, men 8-9 kg totalt) Läste nånstans att det från och med nu är normalt att gå upp 1-3 kg i månaden.