• MUSDOKTOR

När går ni upp på morgonen??

Intrersserad av när alla ni andra går upp på morgonen?
    Själv var det nog länge sen jag var uppe så här "tidigt"...

Har två barn, en 1åringe och en 5åring...

• Svar på tråden När går ni upp på morgonen??
  • MiisPiis

Brukar vakna av minsta sonen vid 6 när han vill ha välling....somnar sedan om och sover till ca 8-9.....så det går ingen nöd på mig.
    2,7-åringen sover lika länge om inte pappan tar honom till dagis vid 8....

• Rödtott

Mellan 06.30 och 07.30. Har en 15 månaders dotter. Funderar på att köpa rullgardin nu, för det känns som att hon vaknar mkt tidigare nu när det är så ljust.

• lövet2

Vid 6-tiden nu på sommaren. På vintern kanske vid 6.30 ...

I trust you with my life!
  • brünnhilde

Mellan 06 och 07. Sonen är ett år.

• Naturgodis

06-tiden vaknar jag ungefär. Då ska lilltjejen ha mat. Sen är vi uppe med pappa inann han går till jobbet!

• trötter22

vid 8 tiden kliver vi upp

• Njord

när sonen väcker mig, alltifrån 8-10.30 då vi inte har nån särskild nattningstid för sonen då han ibland sover på em, han får sova tills han vaknar (nu i sommar är det alltför varmt i hans sovrum - det finns inget fönster där - sover han hos oss där vi har öppet fönster så han brukar rufsa mig i håret (=väcker mig) för att jag ska läsa för honom

vi har inga dagstider att passa, ibland går vi till öppna förskola om vi hinner innan det stänger, dock inte nu på sommaren

vi tar dagen som den kommer, beroende på väder och vad vi känner för

• Mirka

Jag går upp vid nio... då har första dottern sovit hela natten och jag har ammat minstingen i sängen innan dess. Nästan lite lyxigt enligt mig själv om jag får säga så..

Svar på tråden När går ni upp på morgonen??