Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Emma83 skrev 2009-07-08 01:05:35 följande:
    tror det är en stuntman...
    hoppar in i tråden  har bara läst här  hela kvällen ,det är inte en stunt man , var tydligen nåt han verkligen ville göra att flyga i väg efter konserten och de som höll i det trodde först han var tokig och att det inte skulle gå att genom föra men Michel gav sig inte förren de lyckats med det
  • Rååsa Smurfen

tycker dokumentären är väldigt negativ mot michael
    hade okså hoppats på att höra michael pratar älskar att höra hans mjuka  snälla röst

• Rååsa Smurfen

han skulle ju hedras i kväll ,här talas allt i negativ ton ,känns inte som nån att de som prata om han är några som ens gillar han ,än så länge har de inte sagt en enda positiv sak utan att flinka in något dåligt

• Rååsa Smurfen

tex som nu "han såg sig större än andra " att han var köp galen  mm inget positivt  ,man blir ju ledsen att ser den  tv4 borde inte sänd detta

• Rååsa Smurfen
    Småkottarna skrev 2009-07-08 09:35:02 följande:
    Jag har mailat TV4's tittarombudsman och bett dom skämmas över de respeklösa kommentatorerna och Not for sale... De sa att de ville hylla MJ, och istället kränkte de honom, och det ska de verkligen skämmas över.
    det var bra ,fattar inte att de sände den ,det var respektlöst och kränkande
  • Rååsa Smurfen
    Småkottarna skrev 2009-07-10 01:43:37 följande:
    Här är han dock lite arg på regnet.
    " target="_blank">

de ser lite roligt ut med de två  som ligger och torkar bort vattnet från golvet ,brevid  michael
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-10 19:27:32 följande:
    Ikväll laddar jag popcornskålen. Tänkte kolla på Moonwalker med ungarna
    när är den ? vilken kanal ?
    när jag var i mat affären i dag började de plötsligt spela michaels skiva ,det känndes lite jobbigt tyckte jag ,att man gå där och plötsligt hörs hans röst ,just nu i början är man ju mer känslig ,även om det känns bra att alla hedra honom genom att spela hans musik
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-11 12:05:12 följande:
    åååh! Glömde kolla på den. Kan ni inte länka den igen, killen som hoppa upp Moonwalker har jag sett två gånger som liten. Var inte alls länge sen jag köpte den. Om det var cdon eller ginza.. Hm! Kolla, den finns nog där nånstans Är det nån här som sett Miss cast away?Jag beställde Off the wall igår. FAN va billigt det är då Dom borde höja prisera på MJ nu jue

">

• Rååsa Smurfen

var det nån som länkade till nått klipp när de polisen stormade neverland ?
    kan inte hitta det om nån vill länka igen

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson