Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

JeckaH skrev 2009-07-27 14:08:45 följande:
    Är det någon som vet om man kan köpa "Michael Jackson - the ultimate collection" här i Sverige någonstans? Den där attageväskan med massor av konsertmateria + annat ni vet ?
    på tradera http://www.tradera.com/Michael-Jackson-The-Ultimate-Collection-32-Disc-1-CD-Ny--auktion_96051861

Inte i sverige men ett bättre pris och mer säkert än tradera
    http://www.dvdsetshop.com/Search.aspx?keyword=MICHAEL%20%20JACKSON&CateID=1   (köpte min här )
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:20:34 följande:
    Va fan betyder: Undispatched? Har mina aningar..Kollade om min order gick igenom på DVDSETSHOP.. Order status: Item Undispatched
    We will dispatch your ordered item(s) as soon as we received your payment stå det i mailet  så dispatch betyder skickat
    På min order stå det   Order Status Action   2009-07-25 $107.99 [Item Dispatched

,du beställde lite efter mig så det ändras säkert  till item dispatched , i kväll eller i morgon de har nog många beställningar  nu
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:36:05 följande:
    Ok! Bra! Trodde det blivit nå strul nu.. Tänkte bara: oooh noooo
    tror inte du behöver oroar dig men gud så man längtar till den kommer hem
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 19:57:28 följande:
    Ja, det hade varit nått Dancing the dream är väl lite liknande, med hans egna texter/dikter och bilder som han målat. Är sååå nyfiken och hoppas verkligen att det funkar att beställa från play.com.
    dancing the dream ,har jag hört vars mycket bra med michaels egna dikter och filosoferingar finns dyrt på tradera  (900kr),men man ser lite bilder från boken där ,kommer att köpa den senare.vad blir priset på play.com ?
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 20:19:20 följande:
    Den kostar 11,99 Euro på Play och då är det fraktfritt också. Inget dumt pris jämfört med tradera
    hur mycket blir det i svenska kronor ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 08:47:46 följande:
    Hade ingen aning om att dom hade nyheter på DVDSETSHOP. Skulle kolla min orderstatus. Ej skickat Men.. Hitta iaf detta. Har säkert länkats..www.dvdsetshop.com/NewsShow.aspx?NewsID=976
    Men du har du klickat på länken med ditt ordernumer ,där du kika om den är skickad,då få du upp sidan med all din info och där längst net till höger stå det
    Shipping information
    Shipping Service: EMS    
    Tracking Website: www.ems.com.cn/english-main.jsp
    Delivery Time: 7/24/2009 5:32:07 PM
    Tracking Number:
    Tracking Details
    Välj att kopiera först andra länken efter där det stå Tracking website,då kommer du in på en spårnings sidadär du ska ange ditt traking nummer,det näst längst ner,så kan du se var det är .

jatg tänkte att kanske det är skickat ändå fast det inte tror det ,det borde väl vara i väg skickat nu
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 11:35:41 följande:
    Klickade på ordernr. Men står ingenting om att dom skickat.På orderstatusen står det fortfarande: Item Undispatched
    har du prövat att maila dem ? eller kollat din skräp mail om du fått något mail av dem ?har de dragit pengarna eller bara resvarat dem ?
    De har ju skickat min så så seriösa är de ju
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson