Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Jag är inget Jackson fan men kan ändå inte låta bli att känna nån sorts sorg ändå.
    Inte över att han är död tror jag för kände inte honom, mer över att jag kom på att han faktiskt hade bra musik försent.
    När man kollar på gamla musikvideon tex thriller så såg han ju faktikst bra ut oxå.
    Men han såg inte bra ut på slutet, så blek.... såg sjuk ut.
    Jag är ganska övertygad om att hjärtat la av pga alla mediciner som läkare skrev ut att han skulle ta.....

Paris var så modig. Hade absolut aldrig klarat av att göra det hon gjorde på cermonin ikväll.

Har kollat på 4an större delen av dagen och hoppas på att kunna få tag i filmen Jacksons - an american dream.

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:12:44 följande:
    Det är aldrig försent att börja lyssna på KING OF POP
    Vad jag menar med försent är att jag ALLTID lyckats fastna för en artist efter att dom dött.
    Queen fastnade jag för förra året nån gång, sörjde Freddie Mercery på samma sätt då som jag nu sörjer MJ.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:05:18 följande:
    De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!

Man måste ha haft jätte roligt med MJ.
  • mona83

Hmm dom säger att MJ hade peruk efter att hans hår tagit eld och inte vuxit ut igen stämmer det?

• mona83

Bara tänkte för den obduktionen som läkt ut stod det ju att han var så dåligt skick att han var skallig bla...
    Om så är fallet att hans hår brunnit upp så skulle det ju inte varit så konstigt

• mona83

Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut.

Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling

• mona83
    mona83 skrev 2009-07-08 20:15:54 följande:
    Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut. Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling
    Känner mig gråtfärdig när jag hör den, så bra är den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson