Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Längtan efter dig skrev 2009-07-27 19:59:20 följande:
    Gah nu vill jag kunna beställa så jag också får se Moonwalker
    Den hoppas jag finns kvar nästa månad på cdon så ska jag beställa den
  • mona83
    JeckaH skrev 2009-07-27 20:49:38 följande:
    Haha, här har ni en till som har blivit sjukförklarad av sin man. Han frågade mig här om dagen om det verkligen var bra för mig att lyssna så mycket på MJ. Jag bara skrattade och skakade på huvudet. Har knappt lyssnat på MJ alls på så himla länge, så jag tycker att jag har en hel del att ta igen. Så det så!Lyssnar på det mesta i lurar så att han ska slippa höra, eftersom han inte alls gillar MJs musik (hur är det möjligt?). Han som är gammal skejtare gillar mer amerikansk punkrock.
    Vilken tur att jag inte har nån karl som kan klaga på mig.
    Däremot tycker väl andra i omgivningen att det börjar bli mkt. Tex när jag sätter och igång och snackar om sånt som jag läst på tex aftonbladet så är det ingen som lyssnat och svarar.
    Sen så lånade min kusin datorn i fredags, hade hela nedre raden full med olika fönster med bara MJ om som ni länkat här. Hon bara Har du hela raden full med bara MJ? Jösses du kan inte vara riktigt frisk.. så skrattade hon.
    På det svarade jag, kolla i mina favoriter får du se....
    Har en massa Mj där som jag inte hunnit kolla på än, måste vara över hundra olika saker från youtube.
  • mona83
    Nu har jag skrivit under
    Jag försökte skriva under. Men när jag hade skrivit in allt så kom det två olika jag skulle trycka på. Har inte twitter.... Är det bara för mig det blev så?

Tycker mkt väl att han förtjänar ett fredspris, hur många har skänkt så mkt pengar som han har till olika projekt?
  • mona83
    mona83 skrev 2009-07-27 21:51:02 följande:
    Jag försökte skriva under. Men när jag hade skrivit in allt så kom det två olika jag skulle trycka på. Har inte twitter.... Är det bara för mig det blev så?Tycker mkt väl att han förtjänar ett fredspris, hur många har skänkt så mkt pengar som han har till olika projekt?
    Sen den där lilla pokjen han hjälpte att hitta en ny lever till
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:46:39 följande:
    Haha, jag känner igen mig Ingen har dock kalla tmig knäpp... än :p
    Grejen är att jag blir helt knäpp, helt besatt när jag upptäcker nått nytt som jag gillar. Eller ja återupptäckt kanske man ska säga
  • mona83

L jung skrev 2009-07-27 21:53:20 följande:

Du trycker på det andra (inte twitter) , så ser man såsmåningom sitt namn där... tog väl en minut knappt innan jag såg mitt namn....
    Ah, då ska jag försöka igen
  • mona83

Du trycker på det andra (inte twitter) , så ser man såsmåningom sitt namn där... tog väl en minut knappt innan jag såg mitt namn....
    Vart ser man namnet sen? Måste man göra nåttg mera sen när man väl kommit in på sidan? Fick nått mail som jag inte fattar nått av typ
  • mona83
    mona83 skrev 2009-07-27 22:00:13 följande:
    Vart ser man namnet sen? Måste man göra nåttg mera sen när man väl kommit in på sidan? Fick nått mail som jag inte fattar nått av typ
    Jagh såg att jag stod med
  • mona83

Var det nån här som länkade om en sida där man kunde hittta inbjudningar till spotify eller hur var det?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson