Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:29:48 följande:
    Nää, nu kollar jag på Blac k or white och andra videor..och shit vad ledsen jag blir. Jag vill inte att han skall vara död. Nu får vi aldrig mer höra hans nya musik...eller se hans långa video Eftersom han var så dålig och inte gjort något nytt på måånga år så hade vi kanske aldrig fått höra det ändå men det fanns ändå hopp medan han levde.Och shit vad full av energi han var i sina musikfilmer ..........
    Han har ju förvarat 200 låtar, som inte ens har kommit ut. Om dem hittar en bra artist som kan göra dessa låtar så tror jag det blir bra. De är ju VÄRDA så mkt.. Så jag hoppas barnen tänker på det i framtiden =)
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:35:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:33:47 följande:
    Okej, det var kul att höra men så himla tragiskt att han inte kan vara med och glädjas....Nej jag vet inte....jag är bara deppig just nu. Jag tror att det är först idag som det hela har sjunkit in....
    Jag har inte gråit så mkt.. Just bara när jag såg You are not alone. Då föll tårarna :O OMG... Men det har inte sjunkit in än :(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:39:31 följande:
    undrar om det finns ngn som har filmat honom p deras repetitioner inför denna nya tour som hans skulle åka på, förutom de där auditions som ngn länkade om igår, alltså riktiga repetitioner
    Det skulle jag vilja se =) om de nu finns nått
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:45:49 följande:
    Det är nog delvis därför som man är så himla ledsen...för han verkade inte vara lycklig, inte i slutet iaf..o så allt detta med hans förlorade barndom, man önskade SÅ att han kunde fått uppleva allt som ett barn ska få uppleva...såg du det där klippet när han skulle öppna julklappar tillsammans med Elisabeth taylor..han hade ju aldrig fått fira jul pga av att han var med i Jehovas vittnen
    Du menar part två på hans Michael Jacksons funnis moments(stavning) eller ??
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:59:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:58:01 följande:
    kommer inte ihåg vilken part..men där de firar jul tillsammans med ET och han får såna där vattenpistoler och han blir som ett barn *skrattar för mig själv nu*
    Ja jag såg det, och fy fabian va jag log och skrattade tillsammans med honom ojojoj.. Undrar hur gammal han va då.. Han ser ju inte ut att vara så gammal
  • Brooke
    Muneca skrev 2009-06-29 23:00:15 följande:
    En tanke som slog mig häromdagen...Michael lämnade efter sig en enorm skuld. Men om alla hans super fans köpte hans skivor (igen) så skulle den skulden försvinna på nolltid.. tänkte på en fond, men vem vet vart de pengarna hamnar? Det säkraste sättet är väl att köpa hans musik?
    Ja det är det. Och jag ska göra det nångång när jagär i stan =)
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:57:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:43:14 följande:
    det borde väl finnas, kanske ngt att söka på youtube
    Frågan är vad man ska söka på?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 23:05:59 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:04:29 följande:
    det var 1990 el 1991, sa de
    Då va han 32-33 eller så. man han ser ju sååå UNG UT :O
  • Brooke
    Man kan väl likagärna beställa på nätet? Eller?
    joo kan man ju göra.. Men vill ju ha det i handen :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson