Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 00:07:55 följande:
    jag MÅSTE gå o lägga mig nu, vill inte men sov gott nu alla, vi kan väl drömma om Michael i natt allihopa
    Yes, gonatt jag ska oxå gå å sova.. Och jag ska lyssna på några låtar innan jag sover =) Och ja jag drömmer om honom varje dag nu =( Inte så kul ibland.. :/ MEn ibland svävar man på moln.. Man har ett leende på läpparna. Då han hade dött typ fredag lördag eller när de va så var det en UNDERBAR dröm med honom =)
  • Brooke
    oOangelicaOo skrev 2009-06-30 00:10:26 följande:
    elles mamma skrev 2009-06-30 00:08:34 följande:
    Nog för att det låter konstigt att han skulle fejka sin död. Och om så vore fallet, hur kan man då få obduktionsrapporter m.m? Men nog ser det allt ut som om han reser sig. www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370...
    Man kan fejka mycket..
  • Brooke

elles mamma skrev 2009-06-30 00:08:34 följande:

Nu kom jag också in i denna tråden jag har kollat den filmsnutten där han sägs "röra på sig" i helikoptern och det är säkert så att kameran står still men helikoptern svänger till lite och då kan det säkert se ut som att han rör sig. MEN måste jag tillägga om man kollar riktigt riktigt noga så skrynklar sig den vita "duken"  och det ser ut som han lyfter upp armen lite, kan ju kanske vara det som händer också eftersom helikoptern är nere för landning och de har säkerligen inte surrat fast kroppen hur hårt som helst och att den flyttar lite på sig. 
    Kan ju vara så att de håller i kroppen för uppstigning och landning. Och att den som skulle hålla ner överkroppen inte gjorde det utan att han titta bort eller nått annat eller gjorde något. Så han missa det.. Och så kom han på det när de landade :/ Va vet jag?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 10:45:59 följande:
    Om han hade planer på att spela i sverige på hans sista turne så hade jag åkt dit vare sig med eller utan biljett. Bara hoppas på att få se en glimt av han. Undra vad en biljett  kan tänkas gå på
    Jag sökte på Michael Jacksons namn på google och biljetter för skojs skull.
    www.ticket2.com/sv/buy/index.html&eventid=37356AC1-D620-21F5-A2DC-FC12F5EC864D
    Det beror på vart man vill sitta/stå. Men allt från 5000-9000 Så dem är riktigt dyra. Men då är det antingen 2 eller 4 biljetter i detta pris.. Men det är ju värt det.. :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 12:13:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 11:59:23 följande:
    jag fick 17 rätt av 20...vad fick du?
    Jag fick 12.. Men andra gången fick jag 20 :P :O haha
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:17:50 följande:
    Bravo! Du har grym koll på Michael och måste ha varit hans beundrare sen barnsben. Stämmer ju tokbra!Fick dock bara 15 rätt. Frågor som vad hans bröder gör nu vet ju fan inte jag. Heller inte vilken bekant kungen o MJ har gemensamt. Sen blev jag confused ang näsjobbet. Vet att han bröt den . o jag har för mig att han även blev moddad för den. Iaf de jag läst som liten. Så vissa svarsalternativ blev jag osäker på.. Nåja! Jag är stolt ändå
    Han bröt den , och hans bror jobbar på Mataffär
  • Brooke

Asså detta med hans hud har förändrats från black to white det har ingenting med att han har användt sig av medicinska åtgärder, utan jag tror det är som han säger.Att hans pigment i kroppen förändrades eller vad det va.
    Och detta med skönhetsoperationer nu gjordes den där intervjun för herrans massa år sen, det är väl drygt 16 år sen?? Men lixom dem har sagt att han har gjort 13 skönhetsoperationer, SO WHAT?
    Varför kan inte en kändis få förändra visa saker om dem inte är nöjda?
    Visst va han väldigt söt när han va liten och borde ha varit nöjd med sig själv. Men jag tror att han var mer nöjdare med sig själv så som han såg ut i Intervjun än då han va mindre.

På tal om ingenting, jag har läst om att han ska ha en kista av glas så att alla fans och andra kan få ta ett sista farväl :O Är inte det lite överdrivet??

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:26:02 följande:
    Ölboken av Michael Jackson har vi här hemma
    ölbok?? :O
  • Brooke
    Muneca skrev 2009-06-30 12:46:57 följande:
    oj, kista av glas - defenitivt överdrivet.. han har ju dessutom gått igenom 2 obduktioner.. man slutar ju vara sig själv lik bara efter 1 obduktion.. hur ser det då ut efter 2?-Glas kista för Michael.. tror inte han själv skulle uppskattat det.
    Nej jag tror inte det heller. Jag tror han vill att folk ska minnas honom som då han levde inte som då han är död
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson