Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 10:15:55 följande:
    hundöra  ? hur då på utsidan av boxen ?

Nej den där lilla pärmliknande som skivorna ligger i.
    Irriterande att dom textat alla videos på både eng och kinesiska.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Står på DVDSHOP: Language: English with subtitle removable
    hmm

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 10:35:36 följande:
    jag har inte kollat på nån skiva ännu  som haft text kollade en med film där den filmen från captin hook disneyland och nu konsertnen från danmark
    Satte på en konsert. Danmark. Då var det ingen text. Skönt MEN, den började då han står o pratar med publiken. Då han skrattar. Den har länkats många gånger. Sen sjunger han en Jackson 5 låt..
    Jag kollade bara i några sek.
    Men ikväll ska jag bänka mig framför tvn
    Nu ska jag ut i solen{#lang_emotions_sunny}
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 10:49:12 följande:
    ok vilken skiva var det text på ?
    Första skivan. På musikvideosarna. Kollade bara på We are the world. Eng. text nertill och Kina nertill.
    Eisa skrev 2009-08-03 10:50:32 följande:
    Hittade en MJ-minnestidning i butiken idag som kostade 125:-!!! På engelska. Hade den varit på svenska hade jag kanske köpt den. Crazy kanske men...
     Time?
  • KikiBoo

Men oooh!!! 
    Private homevideos så är det textat på kinesiska. Och MJs munrörelser hänger inte med när han pratar.
    Satte sen på en annan dokumentär. Berättaren pratar på kinesiska. Jag fattar ju INGENTING!!!
    Det stod ju ingenting om att det var på kinesiska. Språk: ENGELSKA!! {#lang_emotions_yell}

Ingen bok idag heller...

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 13:45:54 följande:
    men  removable betyder väl  att man kan ta bort dem om man vill ?
    Jaa!!
    Har kollat igenom nästan alla lite snabbt nu. Filmerna, Moonwalker o Captain Eo så är det ingen text, vare sig på eng eller kina. BRA!!
    Konserterna är det inte textat. BRA!!
    Cd skivan The ultimate collection så funkar den inte på cdspelaren eller i bilen. Bara om man kör den via dvdn. SURT!!
    Private homemovies och rise and decline så är det kinesiska plus textat. Tack o lov så har dom inte dubbat MJ
    The 30th anniversity så var det på eng och ingenting annat. SUPERBRA!

Men som på konserterna så kommer man inte till nån meny där man kan välja. Det är bara trycka på Play.
    Live in Bucharest som jag har sen tidigare så kommer man ju till en meny. Tycker det borde vara likadant på dessa oxo.. Har visserligen bara kollat lite snabbt på två konserter..
    Danmark konseret t ex .. Börjar din som min att han kommer in på scen med ett glas juice? Så brukar han ju inte göra entre
  • KikiBoo

Jag vill oxo ha ghost. Nöjer mig inte med den brända versionen

rååsa
    Har du kollat på nå mer dvd från bagen?

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 16:54:45 följande:
    kollade lite på moonwalker   ghost var inte med i bagen va ? var en del skivor där som jag redan har köpt bla moonwalker som jag köpte dyrt på tradera ,så de få åka ut på T igen
    Såg att på playlisten på Disc ett att det stod Ghost. Men antar att det bara var musikvideon.. Jag kollade aldrig{#lang_emotions_tongue_out}

Brooke
    Grattis till kortet Har du nån bil o gaaaaasa i då?
    mona83 skrev 2009-08-03 17:10:45 följande:
    Jösses en som säljer sin Mj autograf..... Skulle jag aldrig göra om jag hade en www.tradera.com/Akta-autograf-Michael-Jackson...#pic
    Skulle heller aldrig sälja. Och aldrig köpa heller. Inte samma sak..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-03 17:41:11 följande:
    Nej eftersom jag inte har körkortet än!
    Men du fick väl en liten papperslapp som du kan använda som körkort tills själva kortet kommer?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-03 17:43:47 följande:
    Nej! Jag har inte klarat körkortet än.. Jag har inte klarat Teorin. Och här kommer en förklaring! "jag bokade både teorin och uppkörningen samtidigt så är det "samma prov" så jag fick inte köra om provet innan jag hade kört upp.. Det är nya regler tydligen"
    Jaha.. Knas! Trodde man var tvungen o klara teorin först innan man körde upp..
    Nya tider! Ny regler!
    Har du tid för teorin då?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson