Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Längtan efter dig skrev 2009-07-30 19:45:30 följande:
    Of course! Självklart hör jag av mig i god tid innan! Jag är 27, men är nog som en 12-åring i sinnet Haha, ja man såg u 25-åringar som lastgamla :p Tycker inte det var längesen jag var 12, vart har tiden tagit vägen? Nu tjötar släktingar om när jag och pojkvännen ska skaffa barn. Hinner inte riktigt med :p Har inte sett den än men ska nog se den ikväll! Pojkvännen nämnde för första gången idag att han tyckte att jag pratade lite väl mkt om MJ. Måste säga att han har haft tålamod med mig ett bra tag, fastän jag har försökt att hålla låg profil men det är inte så lätt alla gånger

Barn kommer får ni säga. När ni minst anar
    Min sambi har oxo haft tålamod. Faaaast.. Ibland så .. Bara ibland så håller måttet på att bli rågat, haha!!

Nån som fått boken Moonwalk???
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Trailer T skrev 2009-07-30 21:15:59 följande:
    www.gt.se/nyheter/1.1655466/hon-far-inte-heta... Har någon läst detta..Löjligt..Folk får döpa barn till allt möjligt konstigt men detta gick inte.. Följer er tråd
    Men snälla rara...
    Men.. Om det nu redan finns 38 kvinnor som heter Michael.. Så varför inte en 39.a?
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 21:35:10 följande:
    Precis! Kan tänka mig tusen andra namn som är betydligt mindre passande än Michael. Michael är dessutom ett unisex-namn i andra delar av världen så varför inte Sverige? Jag skulle inte ge mig om jag vore dem.
    Ja jag hoppas dom står på sig
    Jag trodde aldrig att min dotters namn skulle gå igenom.. Det är oxo unisexnamn..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 21:36:28 följande:
    hum nu känner jag att jag läste lite väl luftigt :O
    {#lang_emotions_undecided}
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 21:39:06 följande:
    Får man fråga lite nyfiket hur det kommer sig att du döpte din dotter till Puma?
    Hon är inte döpt
    Jag o sambon planera vår framtida dotterns namn när vi först blev ihop för 8 år sen. Han kallade mig för Puma. Sen tyckte han att de vore coolt o ge vår dotter de namnet..
  • KikiBoo

Just ja.. Inte märket Puma. Utan bara Puma. För oss betyder namnet fin tjej.
    Väldigt få negativa kommentarer har vi fått.. Mest positiva

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-30 21:55:29 följande:
    Sitter o tittar på Dangerous konserten igen.. Jag kollar alltid bara på första versen när MJ sjunger "I just can't stop loving you" för sen kommer den där Sideah, eller vad hon nu hette, in och förstör alltihopa! Håller ni inte med? Det är nåt förskräckligt vad dåligt hon sjunger live! Vad hände med den fina rösten hon hade på den inspelade versionen??
    hehe!! Jag gillar framträandet
    Men Billie Jean är ändå bäst
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 22:29:06 följande:
    JAG VILL HA MIN MOONWALK BOK NU! Blir trött på att vänta nu.. SUCK! Nää sov time nu då..
    Jag määä!!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-30 22:52:49 följande:
    Han slarvar en hel del med Billie Jean i texten, men jag älskar också det numret bara för att han dansar så grymt
    Äh! Screw the text Dansa o sjunga samtidigt är jobbigt. Det är själva framträdandet, dansen som jag kan stirra mig blint på. I LOVE!!

Kom o tänka på ert prat om I just can't stop loving you framträdandet. Bruden somsjunger med MJ i Bad touren är fan så mkt hemskare, haha! Där finns ingen kemi tycker jag. Doms tår typ i varsitt hörn.. Ja, ni somsett kankse hajjar
    Här: (Hoppas det blev rätt nu, kan inte titta på länken själv, men ta fram den)

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-31 00:01:16 följande:
    Moonwalker var värd varenda krona och massa därtill Hur bra som helst!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson