Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

fans över hela världen är helt knäckta över hans död, han betyder så mycket för så många, hans texter och han som person, även om man inte känner honom..Gud va sorgligt allt detta är

VAR var ni när ni fick höra/läste om hans död, och NÄR var det?
    Vad kände ni precis när ni fick veta det?

Jag själv satt på nattbussen hem från Stockholm (torsdag kväll, precis när han hade dött strax efter 23:30), en kille bakom mig fick ett samtal och han sa att Michael Jackson har dött, det var som en klump i magen, jag blev helt chockad

• beadis

Gravid 89 skrev 2009-06-30 00:11:28 följande:

Jag har bara läst trådstarten och även jag sörjer Michael... var och är inget "värsta" fan av honom, men det var något speciellt med honom. Något inom mig känner att världen inte riktigt är densamma utan honom, varför det känns så vet jag inte. Han var i ett slag för sig och jag känner för honom, tror att han hade ett väldigt stort hjärta och var en bra person.
    Va fint skrivet, jag blir helt tårögd av dina ord
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 00:11:39 följande:

Yes, gonatt jag ska oxå gå å sova.. Och jag ska lyssna på några låtar innan jag sover =) Och ja jag drömmer om honom varje dag nu =( Inte så kul ibland.. :/ MEn ibland svävar man på moln.. Man har ett leende på läpparna. Då han hade dött typ fredag lördag eller när de va så var det en UNDERBAR dröm med honom =)
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 00:13:14 följande:
    kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta

And it´s HOT again, tänk att ha fått vara i Naomi Campbells kläder där... WOW
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 00:13:14 följande:
    kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta

naomi sa i kilppet.... he is just so sweet, nice and gentle......han verkade så fin
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 10:06:52 följande:
    satt vid köksbordet själv kl 6 på morgonen. Gick in på fejjan för o kolla läget. De första jag ser är att en vän skrivit nåt om MJ så alla ser det. Det lät lite ironiskt så jag skrev att hon skulle sluta skämta. Går vidare på startsidan o ser en vän som skrivit i min logg o länkat till aftonbladet. Då blev jag återigen upprörd. Inte skämta om nåt sånt. Gick in på länken som hon skicka. MEn den funka inte. Då tänkte jag bara : YES! Han lever Idioter o driva med mig så där. Gick sen in på aftonbladet. It's true.. Fick sån klump i bröstet. Tårar kommer. Jag som tänkte för två veckor sen att mina vänner gav mig konserbiljetter till han på min bröllopsfest (gifter mig nästa år) Jag blev så glad. Bröt ihop av lycka. I april då jag fyllde år var jag så glad över min MJ skiva som jag fick. Bloggade om min BÄSTA present. Och att drömmen var o se han SNART. Att jag nästa födelsedag fick konserbiljetter i present. Jag hintade om det i bloggen att jag önskade mig det usch.. nu blir ja så där lessen igen...
    Förstår
  • beadis
    Muneca skrev 2009-06-30 10:10:27 följande:
    Jag hade precis nattat lillen och satte mig för at gå igenom mail vid datorn, loggade in på Facebook och där hade en vän skrivit i sin status: Michael Jackson död? Vaaa? Jag trodde det var ett skämt för att väcka reaktioner så jag gick in på aftonbladet (tänkte att om det inte är ett skämt så står det nog något om bortgången där). Det första jag såg var bilden på Michael när han viknkar.. jag vart alldeles chockad, det var overkligt på något sätt, jag förstod inte att det var seriöst. Sedan började hetsen på Facebook och man lästa att han kanske inte alls var död utan hamnat i koma, så slog jag på CNN som heller inte bekräftade hans död, så jag satt länge med hopp om att få besked om att han lever. Men så vaknade jag på morgonen och fick det bekräftat - han har gått bort. Sörjer honom något otroligt, majoriteten som hänger här på FL har säkert vuxit upp till hans musik på ett eller annat sätt och vi har alltid våra egna minnen från honom.. för mig var han en stor del av min barndom och det känns som en del av den dog tillsammans med honom.
    Ja, det är verkligen så ledsamt
  • beadis
    Muneca skrev 2009-06-30 10:13:54 följande:
    Undrar om du kommer lämna tillbaks biljetten? Alla tidningar pratar ju om hysterin kring biljetterna och hur alla pengar ska återbetalas.. .. jag menar, hade jag haft en sån biljett hade den hängt i en guldram på min vägg nu.

min med
  • beadis
    kimsi skrev 2009-06-30 10:21:52 följande:
    Jag satt här vid datorn och det var tidigt på morgonen, jag surfade in på facebook och såg att flera av mina vänner hade skrivit R.I.P MJ så jag surfade in på aftonbladet och där stod det klart och tydligt. Trots att jag aldrig har varit någon fan av MJ så berörde detta mig otroligt mycket.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson