Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-06-30 23:33:23 följande:
    Jag förstår hur du menar, man lider med honom. Jag tror det är nästan omöjligt att föreställa sig hur hans liv har sett ut, han är ju så unik. Men man kan ändå känna för honom och man vet inte om man ska vara glad eller ledsen för hans skull att det är slut..
    jag önskar att han hade fått upprättelse för allt skit som folk har spridit om honom
  • beadis
    Kamme skrev 2009-07-01 02:20:43 följande:

lite annorlunda hyllning
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-01 10:41:46 följande:

han hade så mkt kvar att uträtta
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-01 11:29:46 följande:
    Aa det blir det säkert, det är nog många som inser då att han är död. Det jag hoppas dock är att tidningarna inte visar en stoooor bild på framsidan med döda Michael dagen därpå.. Det är inget jag vill se! Begravningen räcker för min del. Jag vill inte se en död människa på det viset.
    det gör de säkert
  • beadis
    Muneca skrev 2009-07-01 11:49:23 följande:
    Blir så trött på all girighet som kommit fram efter hans död.. har människor ingen respekt? För att inte tala om hans pappa Michael har det bättre nu.. det sägs att Gud hämtar sina änglar tidigt i livet för jorden är ett helvete i sig.
    Det var vacker sagt
    och jag blir oxå helt tokig när jag ser hans pappa skratta och babbla om sina framtidsplaner med musiken...FAN människa sörj din son
  • beadis

när ska det börja kännas lite bättre?
    om vi nu känner så här, hur känner inte då hans familj?

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 19:55:18 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art... Här berättas det om Joe Jackson, hur han slog och hade en hård diciplin på barnen.. Äre någon som vet om den här intervjun finns på Youtube då Michael berättar om sin far?
    det måste väl vara den intervjun som en tjej länkade om i den andra tråden...9 avsnitt
  • beadis

den här filmen menar jag...såg du inte länken tjejen skickade eller har du sett den innan, det finns 9 avsnitt

• beadis
    annametanna skrev 2009-07-01 20:29:47 följande:
    usch, ja börja grina nu när ja titade ju... varför skulle han gå å dö för... FAN.. På nåt sätt så hoppas man att det är ett sjukt jävla skämt...
    jag vet, jag tänker precis likadant, helvete, varför fick han inte leva
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson