Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Vi som sörjer Michael Jackson

Ja gud hennes näsa..
    Jag tycker hon var så himla mycket sötare innan. Men som sagt, who am I to judge?

Kibell skrev 2009-07-04 22:23:24 följande:
    Det har ju kritiserats en del angående MJ´s skönhetoperationer. Men kolla på La Toya, hon hat ju gjort minst lika många i sådanafall. Hon döms inte.
  • Bevabus

Jo klart han var ensam, han var ju otroligt blyg och ju fler ensamma timmar han fick utanför samhället desto mera grävde han in sig i sig själv, det var ju det LaToya sa ju dokumentären som gick för ett par dagar sedan. Det tyckte jag hon hade helt rätt i.

Trailer T skrev 2009-07-04 22:24:00 följande:

Jag tror i alla fall att MJ var n väldigt ensam människaHoppas han får frid
  • Bevabus

Aa men han hade många människor runt sig som han älskade o kunde umgås med. Vi pratar mera om att han var ensam inombords. Ingen hade levt ett likadant liv som honom så ingen kunde någonsin förstå honom till 100%.

Eisa skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:
    Fast enligt källor så hade ju MJ en hemlig flickvän...
  • Bevabus

Det var en intervju med hela familjen Jackson i den senaste dokumentären som gick där man fick se henne, om du söker på google så kommer det säkert upp nån bild

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:

Hur såg hon ut innan??
  • Bevabus

Har du nån länk du kan skicka? Jag vill gärna se

Eisa skrev 2009-07-04 22:29:28 följande:
    Har ni sett hans självporträtt från 1995`? Han var ju sjukt bra på att rita. Värsta konstnären. Porträttet föreställer en liten rädd mörk pojke uppkrupen i ett hörn med en mikrofon hängandes i ena handen.
  • Bevabus

Aa det där Grammy-talet älskar jag så himla sött och väldigt ärligt!

Och sången, helt underbar.

guild skrev 2009-07-04 22:39:06 följande:
    ...här så håller MJ ett försvarstal ang. varför han är som han är, på

här är så vacker med..han sjunger om sig sjä

• Bevabus

Någon som har We are the world -versionen där Michael sjunger SOLO och som kan skicka den till mig? Jag hittar den verkligen ingenstans :/

• Bevabus

Aa fast texten är annorlunda, du kan hitta den på youtube. Jag hade föredragit om han hade sjungt den med orginaltexten, men den är ändå bra

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:07:15 följande:

Finns det någon sån???
  • Bevabus

Jaha är det inte han som sjunger? För jag var inte säker då jag träffade på den för bara ett tag sedan, aha, vad synd :P jag vart så glad av att hitta en ny version av den
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:

Like this??

• Bevabus

den har jag sett
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:15:35 följande:

Jackson is making We are the world
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson