Vi som sörjer Michael Jackson
Ja gud hennes näsa..
Jag tycker hon var så himla mycket sötare innan. Men som sagt, who am I to judge?
Ja gud hennes näsa..
Jag tycker hon var så himla mycket sötare innan. Men som sagt, who am I to judge?
Jo klart han var ensam, han var ju otroligt blyg och ju fler ensamma timmar han fick utanför samhället desto mera grävde han in sig i sig själv, det var ju det LaToya sa ju dokumentären som gick för ett par dagar sedan. Det tyckte jag hon hade helt rätt i.
Trailer T skrev 2009-07-04 22:24:00 följande:
Aa men han hade många människor runt sig som han älskade o kunde umgås med. Vi pratar mera om att han var ensam inombords. Ingen hade levt ett likadant liv som honom så ingen kunde någonsin förstå honom till 100%.
Det var en intervju med hela familjen Jackson i den senaste dokumentären som gick där man fick se henne, om du söker på google så kommer det säkert upp nån bild
Sandra Örebro skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:
Har du nån länk du kan skicka? Jag vill gärna se
Aa det där Grammy-talet älskar jag så himla sött och väldigt ärligt!
Och sången, helt underbar.
Någon som har We are the world -versionen där Michael sjunger SOLO och som kan skicka den till mig? Jag hittar den verkligen ingenstans :/
Aa fast texten är annorlunda, du kan hitta den på youtube. Jag hade föredragit om han hade sjungt den med orginaltexten, men den är ändå bra
Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:07:15 följande:
Jaha är det inte han som sjunger? För jag var inte säker då jag träffade på den för bara ett tag sedan, aha, vad synd :P jag vart så glad av att hitta en ny version av den
Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:
den har jag sett
Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:15:35 följande: